تخریب دیوار پادگان ۰۷ هیچ خللی در توافق ایجاد نمی‌کند

شهردار خرم‌آباد گفت: تا اطلاع ثانوی ارتش هیچ‌گونه عملیاتی در سایت ۰۷ انجام نخواهد داد تا به توافق دوجانبه در خصوص حفظ ۰۷ برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی امروز _پنج‌شنبه نوزدهم خردادماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، گزارشی از روند توافق‌های اولیه و نهایی در سال‌های گذشته، میزان فضای سبز، قطعات مسکونی، تجاری، معابر و گذربندی ملک پادگان ۰۷ ارائه داد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولان استانداری، ارتش، شهرداری و سرمایه‌گذار برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهادهایی مطرح کردیم که قرار بود ارتش آنها را بررسی و با مسئولان ارشد هماهنگ کند و نتیجه را به اطلاع ما برساند.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: دیروز ارتش با دستور ستاد کل و بدون اطلاع و هماهنگی با شهرداری خرم‌آباد اقدام به تخریب بخشی از دیوار پادگان ۰۷ کرد که نیروهای اجراییات شهرداری فوراً در محل حاضر شده و خواستار توقف تخریب شدند. با هماهنگی مسئولان جهت جلوگیری از هرگونه تنش صورتجلسه‌ای تنظیم و تحویل نیروی انتظامی شد.

فتوحی افزود: براساس مذاکراتی که دیشب انجام گرفت مقرر شد ارتش هیچ‌گونه عملیاتی انجام ندهد تا پیشنهادات شهرداری مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه اعلام شود.

وی گفت: امیدوار هستیم با ارتش به توافق برسیم و بحث پادگان ۰۷ ختم به خیر شود. طی روزها و هفته‌های آینده رفت و آمدهای مسئولان استان به تهران و بالعکس جهت حل این مسئله انجام خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد تاکید کرد: به مردم و شهرمان مدیون هستیم، آیندگان ما را قضاوت می‌کنند. پس همه باید با هم برای حل این مسئله فکری کنیم تا تحول اساسی و ماندگار در شهر انجام شود.

کد خبر 580772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.