درصدد تبادلات فرهنگی با خواهرخوانده‌های اصفهان هستیم

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به دنبال برقراری تعامل و تبادلات فرهنگی و هنری با خواهر خوانده‌های شهر اصفهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه ۱۹ خردادماه_ در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر با هنرمندان صنایع دستی، اظهار کرد: اکنون در چهارباغ یک الی دو روز در هفته نمایشگاه برگزار می‌شود، در این راستا در صورت تمایل هنرمندان صنایع دستی می‌توانیم بستر استفاده از این فضا را برای آنها فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه کارخانه ریسباف به موزه تبدیل خواهد شد، افزود: در صورت رفع مشکلات این پروژه و تبدیل کارخانه ریسباف به موزه می‌توان این فضای بزرگ و مناسب را در اختیار هنرمندان قرار داد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان، با بیان اینکه به‌دنبال برقراری تعامل و تبادل هنری با خواهر خوانده‌های شهر اصفهان هستیم، تصریح کرد: با کاهش ایپدمی کرونا در جهان، قطعاً در روزهای آتی تعاملات رونق بیشتری خواهد یافت.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مدرسه تابستانه صنایع دستی از جمله اقدامات مفیدی برای نوجوانان و جوانان اصفهان به شمار می‌رود که شایسته است که این مهم برای آشنایی نسل نوجوان با هنرهای صنایع دستی ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه فضای شهری عرصه‌های مختلفی برای ظهور و بروز آثار هنری است که چنانچه هنرمندان اعلام آمادگی کنند می‌توان از آن بهره برد، اظهار کرد: درصددیم سالانه نمایشگاهی از آثار هنرمندان فاخر در اصفهان راه‌اندازی کنیم، اما این مستلزم ورود جدی اتحادیه و یا انجمنی از سوی صنایع دستی است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: اقشار مختلف هنرمندان در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند، در این رابطه شهرداری از هیچ تلاشی برای ارتقای هنر و جایگاه هنرمندان مضایقه نخواهد کرد.

کد خبر 580764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.