دامداران گلشهری با مشکل آب مواجه هستند

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر گفت: گفت: شغل ۷۰ درصد شهروندان گلشهر دامداری است، اما سایه سنگین کم‌آبی و خشکسالی بحث تأمین آب و علوفه و نهاده‌ها دامی را برای آنها حادتر می‌کند.

روح‌الله نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال ۱۳۸۲ گلشهر به شهر تبدیل شده است، اما هنوز معبر خاکی دارد و در اجرای آسفالت معابر دچار مشکل هستیم.

وی گفت: شغل ۷۰ درصد شهروندان گلشهر دامداری است، اما سایه سنگین کم‌آبی، خشکسالی، فرونشست زمین و ریزگردها باعث ضرر و زیان به دامداران شده و هر روز بحث تأمین آب و علوفه و نهاده‌ها دام برای آنها حادتر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر افزود: نوسانات قیمت شیر باعث شده است که مردم شیر دامداران را خریداری نمی‌کنند، برخی دامداران سه ماه است که پول شیر دریافت نکرده‌اند در صورتی که معیشت آنان در گروه فروش شیر است.

وی با اشاره به ایجاد پروژه شهرک صنعتی گلشهر، گفت: چهار سال است که زمینی برای ایجاد شهرک صنعتی جانمایی شده، اما درگیر بروکراسی اداری در محیط زیست است که خواستار رسیدگی هستیم.

نیکبخت گفت: برخی تولیدات صنعتگران گلشهر به عنوان نمونه سرمته و مته که در معادن برای حفاری استفاده می‌شود، در کشور نظیر ندارد.

وی افزود: تعمیرات نیم‌تنه لودر نیز توسط صنعتگران گلشهری انجام شده و مجدد مورد استفاده قرار گرفته است.

کد خبر 579838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.