سری گلکسی واچ ۵ با قابلیت تشخیص دمای بدن

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آزمایش قابلیت تشخیص دمای بدن روی ساعت‌های هوشمند خود است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد قابلیت تشخیص دمای بدن را به ساعت‌های هوشمند آینده خود اضافه کند؛ شواهد جدید در به‌روزرسانی آزمایشی One UI Watch 4.5 نشان می‌دهد سامسونگ احتمالاً قابلیت تشخیص دمای بدن را به سری گلکسی واچ پنج اضافه خواهد کرد.

سری گلکسی واچ چهار سخت‌افزار مورد نیاز برای تشخیص دمای بدن را ندارد، بنابراین سامسونگ در حال کار بر اضافه کردن بخش نرم‌افزاری این قابلیت برای مدل‌های آینده است. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی جدید هنگام عرضه سری گلکسی واچ پنج در دسترس خواهد بود یا مدتی بعد به عنوان به‌روزرسانی ارائه خواهد شد.

ممکن است سامسونگ سری گلکسی واچ پنج را ابتدا با حسگر غیرفعال تشخیص دمای بدن عرضه کند، سپس با انتشار به‌روزرسانی سیستم‌عامل، این ماژول را فعال کند. این احتمال نیز وجود دارد که شرکت سامسونگ در حال آزمایش ویژگی ذکر شده برای مدل‌های ۲۰۲۳ ساعت‌های هوشمند خود است و قصد ندارد آن را به سری گلکسی واچ پنج اضافه کند. گذر زمان مشخص خواهد کرد که کدام سناریو واقعیت دارد، نکته مهم این است که شرکت سامسونگ در حال توسعه قابلیت تشخیص دمای بدن برای ساعت‌های هوشمند آینده خود است.

کد خبر 579751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.