تاکید بر نقش پررنگ زنان در توسعه ایران/مسائل زنان در تدوین برنامه‌های کلان مورد توجه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نقش زنان در توسعه ایران پررنگ است و مسائل آنان در تدوین برنامه‌های کلان مورد توجه است.

به گزارش ایمنا، زهره الهیان در ادامه سفر به ونزوئلا با وزیر زنان این کشور دیدار و ضمن بیان دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد که تجربیات خود را در طی چهار دهه گذشته در اختیار کشور دوست ونزوئلا قرار دهد.

وی با اشاره به حضور و نقش زنان ایران در توسعه و پیشرفت کشور، افزود: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که زنان می‌توانند نقش بسزایی در رشد و توسعه داشته باشند و به همین خاطر همیشه در تدوین سیاست‌ها و برنامه‌ها، توجه جدی به مسائل زنان می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به قابلیت‌ها و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه زنان، خاطرنشان کرد: اکنون زنان در مراکز علمی و دانش بنیان هستند توانسته‌اند خوش بدرخشند و نیز در حوزه‌های کارآفرینی نقش پررنگی دارند.

در این دیدار وزیر زنان ونزوئلا نیز همچنین ضمن تحسین اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه زنان خواستار تبادل تجربیات بین دو کشور شد و ابراز امیدواری کرد: روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف گسترش یابد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 579725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.