معابر منطقه ۶ کرج ایمن‌سازی می‌شود

مدیر منطقه شش شهرداری کرج افزایش ترافیک را یکی از مشکلات معابر و خیابان‌های اصلی این منطقه اعلام کرد و گفت: ایمن‌سازی معابر منطقه شش با ارتقای تجهیزات ترافیکی در دستور کار است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، لازمه توسعه شهر را همکاری و تعامل شهروندان با مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: کارکنان شهرداری در حوزه‌های عمران و خدمات شهری در راستای احداث پروژه‌های فضای سبز، رسیدگی به نظافت شهری، آسفالت معابر و مناسب‌سازی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی با اشاره به وجود راهکارهای مؤثر برای کاهش بار ترافیکی و رفاه حال شهروندان، تصریح کرد: استفاده از این راهکارها علاوه بر سهولت تردد، باعث پیشگیری از آلودگی هوا، اتلاف وقت و انرژی و کاهش فشارهای روانی ناشی از ترافیک خواهد شد.

مدیر منطقه شش شهرداری کرج از نصب ۸۰ تابلوی ترافیکی، بیش از ۹۸۰ گل‌میخ در خیابان ۲۶ متری شهید حیدری، ۵۵۰ گل‌میخ در خیابان ۱۶ متری شهرداری، ۴۵۰ عدد چشم‌ببری در جزایر ایمن بلوار باهنر، بلوار باغستان و بلوار شهید بهشتی، ۸۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی در سطح منطقه و اجرای رنگ‌آمیزی هشدار ترافیکی در پل شهدای حصارک طی دو ماه گذشته با هدف خدمات مطلوب‌تر به شهروندان خبر داد و افزود: در حوزه عمران با هدف ارتقای تجهیزات، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک، طی یک برنامه عملیاتی با بررسی‌های میدانی و نیازسنجی، استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: عملیات تعویض، بهسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی در معابر این منطقه همچنان ادامه دارد و با هدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی انجام می‌شود.

توزیع ۸ هزار تن آسفالت در معابر منطقه طی ۲ ماه

غفاری با اشاره به توزیع هشت هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه شش شهرداری، اظهار کرد: لکه‌گیری آسفالت معابر جزو فعالیت مهم و تثبیت شده و اولویت شهرداری بهسازی سیمای بصری منطقه است که در این راستا طی هفته‌های گذشته خیابان‌های نهم غربی قلم، بلوار باغستان، گلدشت، ۲۲ بهمن جنوبی، بلوار ظفر، لاله ۳ در راستای عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت آن به پایان رسید.

وی ادامه داد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی منطقه شش شهرداری به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار حوزه عمران منطقه قرار دارد.

مدیر منطقه شش شهرداری کرج ترمیم آسفالت معابر را یکی از مطالبات شهروندان اعلام کرد و افزود: ارائه خدمات شایسته و مطلوب می‌تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن مشارکت شهروندان مطلوب ایجاد کند که در این زمینه در صدد هستیم با اجرای برنامه‌های کارآمد و مطلوب، زمینه نگرش مثبت شهروندان و رضایت‌مندی آنان را فراهم سازیم.

کد خبر 578813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.