ثبت درخواست استعلام شهرسازی در سامانه قم‌یار

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم گفت: در سال گذشته در سامانه قم‌یار ۴۰ هزار و ۸۸۵ درخواست در حوزه شهرسازی ثبت‌ و ۳۴ هزار و ۲۷۷ درخواست نیز تأیید شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود میلانی با اشاره به ارائه خدمات شهرداری در حوزه شهرسازی الکترونیک، اظهار کرد: سال گذشته در سامانه قم‌یار ۴۰ هزار و ۸۸۵ درخواست در حوزه شهرسازی ثبت‌شده است.

وی با بیان اینکه ۳۴ هزار و ۲۷۷ درخواست در این سامانه تأیید شده است، ادامه داد: میانگین ثبت درخواست در سال گذشته برابر با ۸۳.۸۴ درصد در حوزه شهرسازی بوده است.

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم تصریح کرد: از این تعداد ثبت درخواست، بیش از ۵۱ درصد معادل ۲۰ هزار و ۸۸۴ مربوط به درخواست‌های شهروندان، بیش از ۲۹ درصد معادل ۱۲ هزار و ۱۳۷ پیام مربوط به دفاتر اسناد رسمی و بیش از ۱۹ درصد معادل هفت هزار و ۸۶۴ مورد مربوط به درخواست‌های پیشخوان بوده است.

وی در خصوص نحوه ثبت درخواست شهرسازی در سامانه قم‌یار توسط دفاتر پیشخوان، گفت: ۱۱۳۲ پروانه‌های ساختمانی، ۲۵۴۳ مورد پایان کار ساختمانی و ۴۱۸۹ ثبت درخواست استعلام شهرداری توسط دفاتر پیشخوان در سامانه قم‌یار ثبت‌شده است.

کد خبر 576587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.