انعکاس خدمات شبانه‌روزی مدیریت شهری کاشان

شهردار کاشان گفت: انعکاس خدمات شبانه‌روزی مدیریت شهری نیازمند عزم راسخ و مهارتی ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه امروز سه‌شنبه_ بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه در آئین قدردانی از فعالان عرصه ارتباطات مدیریت شهری که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با اشاره به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی مدیریت شهری به شهروندان، اظهار کرد: انعکاس این حجم فعالیت نیازمند عزم راسخ و مهارتی ویژه است؛ ویژگی‌هایی که در فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی مدیریت شهری وجود دارد.

وی حس تعلق سازمانی را نخستین ویژگی ضروری برای فعالیت در هر بخش به ویژه حوزه ارتباطات دانست و افزود: اگر این خصوصیت وجود نداشته باشد، تحمل چالش‌ها و سختی‌ها ممکن نیست.

شهردار کاشان با بیان اینکه حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی باشد ماهیتاً عرصه دشوار و چالش‌برانگیزی است، خاطرنشان کرد: تخصص و مهارت ویژگی لازم و تعیین‌کننده برای فعالیت در حوزه روابط عمومی است و چنانچه فردی در حوزه روابط عمومی نقص مهارتی و تخصصی داشته باشد، در نهایت به حوزه‌های دیگر آسیب وارد می‌کند.

بخشنده‌امنیه با تاکید بر اینکه وجود نقص و مهارت نداشتن در حوزه روابط عمومی هر سازمان بر عملکرد کل سیستم اثر می‌گذارد، تصریح کرد: رویکرد ما بر مبنای ارتقای ظرفیت‌های نیروی انسانی است و تحقق این رویکرد در گرو عملکرد روابط عمومی‌ها است.

وی ادامه داد: باید دوره‌های تخصصی و مهارت‌افزایی به صورت مستمر در این حوزه مدیریت شهری برگزار شود.

شهردار کاشان صداقت و اخلاق حرفه‌ای را ویژگی ضروری دیگر به منظور فعالیت در حوزه‌های مختلف به صورت عام و بخش روابط عمومی به صورت خاص دانست و گفت: مخاطب بیان صادقانه را از لحن غیرصادقانه تشخیص می‌دهد و این خصیصه علاوه بر منش فردی بر عملکرد روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تأثیر می‌گذارد.

کد خبر 575793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.