بسیج؛ نیروی مؤثر برای جلوگیری از جریان‌سازی

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: بسیج عاملی مؤثر برای جلوگیری از جریان‌سازی‌ها و فتنه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در جلسه علنی عفاف و حجاب شورای اسلامی شهر کاشان، اظهار کرد: برای کمک به جامعه باید آگاه بود تا دشمن با استفاده از صحنه سازی‌های کاذب اثر سو روی افکار مردم نگذارد.

وی افزود: بسیج تاکنون به وظیفه خود به طور دقیق عمل کرده و اقدامات مؤثری در آگاه‌سازی جامعه انجام شده است و بهبود بیشتر شرایط نیازمند استمرار و تلاش‌های بیشتر است

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب نیز جریانات طاغوت آثار سو و مخربی از خود بروز داده‌اند؛ به طور مثال امروزه با هنجار شکنی‌های حجاب، افزایش قتل و درگیری در کشور روبه‌رو هستیم، اما ریشه آن به فسادهای قبل از انقلاب باز می‌گردد و دشمن همچنان در تلاش است با فتنه‌های خود فرصتی برای اشاعه فرهنگ انقلابی ندهد که در این مورد بسیج عامل مؤثری برای جلوگیری از فتنه‌های آنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: بدحجابی یکی از اصلی‌ترین ابزارهای دشمن برای آلوده کردن جامعه بوده و برنامه‌ریزی دستگاه‌های فرهنگی برای مبارزه با بدحجابی ضروری است.

وی تصریح کرد: امروزه نه تنها در اماکنی خاص بلکه در دانشگاه‌ها، کوچه و بازار، اماکن تفریحی و ادارات شاهد بدحجابی هستیم که زیبنده یک جامعه اسلامی نیست.

امام جمعه کاشان گفت: دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی کاملاً حساب شده، حجاب زنان و دختران ایرانی و حتی مردان را هدف قرار داده‌اند، چراکه به خوبی می‌دانستند برای ضربه زدن به نظام اسلامی، چادر زنان را باید از آن‌ها گرفت و تا حد زیادی موفق بوده‌اند.

کد خبر 575327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.