رزمایش «الی بیت‌المقدس ۱۲» در اصفهان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان گفت: رزمایش دفاعی-امنیتی الی بیت‌المقدس ۱۲ روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمد نصر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رزمایش ویژه گردان‌های بیت‌المقدس بسیج و کوثر در تاریخ بیست‌ودوم و بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه در ناحیه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد. این رزمایش ویژه گردان‌های بیت‌المقدس شامل بسیجیان مرد و گردان‌های کوثر شامل بسیجیان زن در سطح شهر اصفهان است.

به گفته وی، این رزمایش دفاعی-امنیتی است و بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر آن را انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تصریح کرد: در سطح ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) ۹ گردان بیت‌المقدس در این رزمایش شرکت می‌کنند و از روز پنجشنبه _بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ ساعت هفت صبح این رزمایش شروع خواهد شد و بسیجیان و گردان‌های بیت‌المقدس از مکان حوزه‌های مقاومت به منطقه عمومی رزمایش در علویجه اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: این رزمایش شامل عملیات ضد هلی برن، عملیات تأخیری، دفاع از کوی و برزن، کمین و ضد کمین و رزم شبانه است که بسیجیان سلحشور با تعداد حدود سه هزار نفر در قالب این رزمایش با عنوان رزمایش «الی بیت المقدس ۱۲» برنامه‌های رزمی خود را در دفاع از کشور و مردم و در مقابله با دشمن فرضی به اجرا خواهند گذاشت.

سرهنگ نصر یادآور شد: همچنین گردان کوثر رزمایش امداد و نجات و مردم یاری را برعهده دارد که در سطح شهر اصفهان برگزار می‌شود و خواهران بسیجی که در قالب این گردان‌ها سازمان‌دهی شدند عملیات امداد و نجات و مقابله با حوادث غیرمتقربه و اقدامات امدادی و مردم‌یاری را در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ انجام خواهند داد. در این رزمایش دستگاه‌های مختلف مانند آتش‌نشانی و اورژانس مشارکت می‌کنند.

وی گفت: گردان‌های بیت‌المقدس که شامل بسیجیان مرد است در منطقه عمومی در پادگان قدس علویجه رزمایش انجام خواهند داد و تا روز جمعه _بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه_ این رزمایش به طول خواهد انجامید.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، در شهر اصفهان، مجموع دو ناحیه امام صادق (ع) و امام رضا (ع) ۲۲ گردان بیت‌المقدس و کوثر در این رزمایش حضور پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش به دشمن انقلاب اسلامی و مردم نشان می‌دهیم که بسیجیان در صحنه هستند تا مقابل آن‌ها ایستادگی کنند همچنین برای مواجهه و مقابله با دشمن آماده ایثارگری، رزمندگی و جانفشانی هستیم.

کد خبر 574430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.