نمایشگاه کتاب داخل شهر برگزار نشود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سراسر دنیا مردم محلات از برگزاری رویدادهایی همچون نمایشگاه کتاب بهره‌مند می‌شوند، اما در کشور ما این‌گونه نیست، بنابراین لازم است در زمان برگزاری نمایشگاه همسایگان مصلی را به طور ویژه ببینیم.

سیداحمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امیدواریم نمایشگاه کتاب تهران برای سال آینده به دور از سیاست‌ها در شهر آفتاب برگزار شود.

وی ادامه داد: در جریان بازدید از روند آماده‌سازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی و با توجه به برگزاری این نمایشگاه در داخل شهر لازم است، اقداماتی برای مراعات حال همسایگان مصلی و اهالی این محل انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سراسر دنیا مردم محلات از برگزاری رویدادهای این چنینی بهره‌مند می‌شود، اما در کشور این‌گونه نیست، بنابراین لازم است در زمان برگزاری نمایشگاه، همسایگان مصلی را به طور ویژه ببینیم.

وی با اشاره به لزوم رعایت مسائل ایمنی (HSE) در نمایشگاه، گفت: مسائل مرتبط با سلامت روان اهالی مصلی و بازدیدکنندگان باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا موضوع ترافیک می‌تواند برای مردم محله مشکل‌آفرین باشد.

علوی اضافه کرد: امیدواریم نمایشگاه به‌دور از سیاست‌های مختلف، در محلی که مختص آن ساخته شده است و ترافیک مزاحمت کمتری برای شهروندان دارد و مسائل ایمنی آن مرتبط با موضوع نمایشگاه دیده شده است، برگزار شود.

کد خبر 574352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.