۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
طنین موسیقی لری در قلب فلک‌الافلاک

روز نکوداشت خرم‌آباد با تجلیل از چهره‌های شاخص فرهنگی شهر و نواختن موسیقی لری در فلک‌الافلاک گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سعید فتوحی» شهردار خرم‌آباد در مراسم روز نکوداشت این شهر که با استقبال پرشور شهروندان همراه بود، اظهار کرد: خرم‌آباد به واسطه قدمت ۶۳ هزارساله، ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری شهری دارد که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی با بیان اینکه هفته نکوداشت خرم‌آباد فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های این شهر است، افزود: از شهروندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری دعوت می‌کنیم در تکمیل طرح‌های مشارکتی، عمرانی و زیرساختی شهر به کمک شهرداری بیایند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به این ظرفیت‌ها علاوه بر توسعه استان، رونق گردشگری را در پی دارد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از محمدحسین حجاریان نخستین وکیل دادگستری در لرستان و بنیان‌گذار دانشکده‌ حقوق در استان، مادر شهیدان غلامرضا و علیرضا حیدریان، مظفر افشار فعال محیط‌زیست و پدر بلوط، عزت‌الله چنگایی پیشکسوت حوزه رسانه و مدیرمسئول هفته‌نامه بامداد لرستان و اکبر فرید نماینده خرم‌آباد در مجلس چهارم و خادم مردم در حوزه درمان به عنوان چهره‌های ماندگار، تجلیل کردند.

کد خبر 574309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.