۶۰ درصد پل‌های مکانیزه پایتخت ایمن‌سازی شد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ساماندهی و ایمن‌سازی ۶۰ درصد از پل‌های مکانیزه شهر تهران در سال جدید خبر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا صیادی با اشاره به واگذاری پل‌های مکانیزه شهر تهران از ابتدای سال ۱۴۰۱ به سازمان زیباسازی، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های خدماتی سازمان زیباسازی شهر تهران به شهروندان در دوره جدید مدیریت شهری، ایجاد شرایط عبور و مرور کم‌خطر در فضای شهری است، آسایش و رفاه شهروندان در کنار فرهنگ‌سازی از اهدافی است که برای سازمان زیباسازی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی و ساماندهی پل‌های مکانیزه عابر پیاده از ابتدای سال جاری به سازمان زیباسازی شهر تهران واگذار شده است، افزود: تلاش کردیم به سرعت شرایط ایمن‌سازی این پل‌ها را فراهم کنیم، بر همین اساس با بررسی این پل‌های مکانیزه متوجه شدیم تنها ۵۳ درصد از پل‌های مکانیزه شهر تهران فعال هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر ۴۷ درصد پل‌های مکانیزه شهر تهران خاموش شده‌اند و در شرایط غیرقابل استفاده به سر می‌برند، نکته دیگر اینکه از ۵۳ درصد پل‌های فعال نیز ۴۳ درصد در شرایط غیرایمن به سرویس‌دهی مشغول بودند.

وی خاطرنشان کرد: در یک ماه و نیم گذشته تلاش کردیم با ایمن‌سازی پل‌های روشن به تعداد پل‌های مکانیزه فعال و ایمن اضافه کنیم. بر اساس آمار موجود در نیمه اردیبهشت‌ماه، ۶۴ درصد پل‌ها فعال است که از این تعداد نزدیک به چهار درصد ایمنی کافی برای ادامه فعالیت ندارند.

صیادی در خصوص روند تکمیل پروسه ایمن‌سازی این پل‌های مکانیزه، گفت: به منظور ایمن‌سازی و ساماندهی، دستور خاموش شدن پل‌های غیرایمن تا زمان تکمیل پروسه ایمن‌سازی آنها صادر شده است.

کد خبر 574101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.