بشار اسد برای فرود آوردن ضربه به اسرائیل مهیا می‌شود

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بشار اسد به عنوان قهرمان عرب در فرود آوردن ضربات پی‌درپی به ریشه اسرائیل غاصب مهیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اردشیر مطهری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: "حافظ اسد در همه سال‌های زندگی از آرمان فلسطین دفاع کرد. در هشت سال دفاع مقدس مردانه در کنار ما ایستاد. بشار اسد هم با همان روحیه با کمک شهید سلیمانی و یارانش در مقابل داعش که عروسک خیمه شب‌بازی اسرائیل و آمریکا بود مقاومت کرد و آنان را تارومار."

وی ادامه داد: "این روزه با اوج‌گیری حملات پی‌درپی جبهه مقاومت از درون اسرائیل، اقدام روسیه در جلوگیری از تشکیل اسرائیل دوم، منهدم نمودن مقر اسرائیلی‌ها در اربیل و مجهز شدن جبهه مقاومت به موشک‌ها و پهپادهای نقطه‌زن."

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: "بشار اسد به عنوان قهرمان عرب هم مهیا می‌شود در فرود آوردن ضربات پی‌درپی به ریشه اسرائیل غاصب. اقدام برای بازپس‌گیری بلندی‌های جولان از رژیم جعلی اسرائیل نقطه آغازی است که رئیس جمهور در دیدار با بشار اسد با صراحت آن را بیان نمود: سوریه باید از لوث اشغالگران خارجی آزاد شود."

بشار اسد برای فرود آوردن ضربه به اسرائیل مهیا می‌شود

کد خبر 573848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.