کارگاه «ناداستان» با حضور عالیه عطایی در اصفهان

کارگاه «ناداستان چیست» با حضور عالیه عطایی امروز در شهرکتاب اردیبهشت اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهر کتاب اردیبهشت اصفهان، بررسی ناداستان از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در کارگاه «ناداستان چیست» محور بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

کارگاه «ناداستان چیست» با همکاری دبیرخانه جایزه کتاب اردیبهشت و تدریس عالیه عطایی نویسنده و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران، امروز _دوشنبه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۸ با ظرفیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر کتاب اردیبهشت اصفهان برگزار خواهد شد.

عالیه عطایی متولد سیزدهم خرداد ۱۳۶۰، نویسنده ایرانی-افغانستانی ساکن ایران است. او تاکنون چندین رمان تألیف کرده و داستان‌های کوتاه متعددی نیز در نشریات داخلی و خارجی مانند ناداستان و Guernica به چاپ رسانده است. رمان کافورپوش (۱۳۹۳) او موفق به دریافت جوایز ادبی نظیر مهرگان ادب و جایزه ادبی «واو» شده است. مجموعه داستان «چشم سگ» آخرین کتاب این نویسنده است که توسط نشر چشمه راهی بازار شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه به شهر کتاب اردیبهشت اصفهان واقع در خیابان اردیبهشت جنوبی روبه‌روی کوچه تاج کوچه شماره ۶ مراجعه کنند.

کد خبر 573812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.