سامانه بلیط‌فروشی دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس فردا اعلام می‌شود

سامانه بلیط‌فروشی جهت تهیه بلیط بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر فردا مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در قالب دیداری از هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

پس از گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا و سپری‌شدن بیشتر از ۸۲۰ روز، برای نخستین‌بار است که ذوب‌آهن در یک دیدار خانگی در ورزشگاه فولادشهر پذیرای هواداران خواهد بود و پس از اینکه مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های استان‌ها صادر شد، تقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس در حضور تماشاگران پرشور برگزار خواهد شد.

محمدمهدی رمضانی مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بلیط‌فروشی این دیدار اظهار کرد: سامانه بلیط‌فروشی مسابقه ذوب‌آهن و پرسپولیس اکنون آماده و متصل به سامانه امید شده و قرار است پس از برگزاری جلسات پیش از بازی و انجام هماهنگی‌های لازم، سامانه بلیت‌فروشی جهت تهیه بلیط بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر اعلام شود.

وی در ادامه در رابطه با کارکرد بدون مشکل سامانه برای تهیه بلیط توسط هواداران افزود: تمام تلاشمان را به‌کار بسته‌ایم سامانه بلیط‌فروشی بدون مشکل فعالیت داشته باشد و اتفاق خاصی رخ ندهد. شرکت ارائه‌دهنده خدمات به باشگاه ذوب‌آهن قول داده اتفاقی نیفتد و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

کد خبر 573147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.