دبیر کل فدراسیون فوتبال: شرایط فدراسیون خوب است/ کمک ۵۵ میلیاردی به دست فدراسیون نرسیده

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:شرایط فدراسیون خوب است و در حال انجام وظایف خود هستیم. در کشور قطر یا کانادا، بازی دوستانه تیم ملی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامرانی‌فر در خصوص تقدیر از وحید مالکی داور اصفهانی، اظهار کرد: وظیفه ما بود که برای تقدیر و خداحافظی وحید مالکی از دنیای داوری کنارش باشیم. وی یکی از داورهای خوب کشور بود. لازم به ذکر است که طهمورث حیدری عضو هیأت رئیس فدراسیون نیز در مراسم تقدیر حضور داشت.

وی در مورد وضعیت فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: شرایط فدراسیون خوب است و در حال انجام وضایف خود می‌باشد.به زودی برنامه بازی‌های دوستانه را اعلام می‌کنیم. کارهای تیم ملی در حال پیشروی است در پیش‌رو فیفا دی را داریم. برنامه بازی‌های دوستانه در حال نهایی شدن است و به زودی اعلام خواهد شد.

زمان دقیق برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون اعلام می‌شود

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر زمان تزریق کمک ۵۵ میلیاردی به حساب فدراسیون و بسته شدن حساب‌های این سازمان، بیان کرد: مجلس برای بعضی از فدراسیون‌ها بر اساس فعالیتی که داشته‌اند بودجه‌ای در نظر گرفته است. جای تشکر دارد که نمایندگان مجلس دغدغه ورزش را دارند. زمانی که مصوب شد و به حساب فدراسیون واریز شد تصمیم‌گیری می‌شود.زمان مشخصی برای واریز این کمک اعلام نشده است، امیدواریم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد.

کامرانی‌فر در خصوص کشور میزبان بازی دوستانه تیم ملی با تیم فوتبال کانادا، گفت: برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتبال مقابل کانادا، در قطر یا کانادا برگزار می‌شود.

کد خبر 572817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.