رئیسی: حرکت امروز امت اسلام به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد

رئیس جمهور با بیان اینکه آینده فلسطین را نوجوانان و جوانان مجاهد رقم خواهند زد، گفت: ما بر اساس وعده خداوند آزادی قدس را حتمی می‌دانیم و حرکت عظیمی که امروز در قالب راهپیمایی شاهد هستیم نماد همبستگی امت اسلامی است که به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله "سید ابراهیم رئیسی" که در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص پیام حضور پُررنگ جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی اظهار کرد: پیام این حضور این است که امروز این جوانان و نوجوانان فلسطینی و محور مقاومت هستند که ابتکار عمل را در میدان عمل به دست گرفته و در حال رقم زدن سرنوشت مقاومت طولانی ملت فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه آینده سرزمین فلسطین را همین مجاهدین جوان و نوجوان به دست خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: ما بر اساس وعده خداوند و پیامبر گرامی اسلام (ص)، آزادی قدس را حتمی می‌دانیم و این حرکت عظیم که امروز در قالب راهپیمایی شاهد آن هستیم نماد همبستگی امت اسلامی است که به نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بزرگداشت روز جهانی قدس در سراسر کشور و کشورهای جهان اسلام و با حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان برگزار شد. این در حالی است که پس از دو سال همه‌گیری کرونا این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار شد تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیست و اسرائیل و آمریکا زده و اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به رخ جهانیان کشیده شود.

کد خبر 571710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.