حضور بازار گیاهان دارویی اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی

مدیر بازار گیاهان دارویی اصفهان، این بازار را یکی از بزرگ‌ترین بازارهایی گیاهان دارویی کشور دانست و از حضور این بازار در نمایشگاه بین‌المللی گیاهان دارویی خبر داد.

به گزارش ایمنا، کاوان عبداللهی اظهار کرد: بازار گیاهان دارویی اصفهان، وابسته به سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تنها بازار گیاهان دارویی است که به ثبت رسیده و در بیش از دو هزار متر مربع، ۳۳ غرفه دارد.

وی افزود: انواع گیاهان دارویی به صورت خشک و پودری، عسل ارگانیک، انواع روغن‌های گیاهی، انواع عرقیجات گیاهی، انواع چای و دمنوش و ادویه‌جاتی همچون زعفران و هل به صورت کلی و جزئی در این بازار به فروش می‌رسد.

مدیر بازار گیاهان دارویی اصفهان خاطرنشان کرد: این بازار در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ فعال است که این ساعات ممکن است پس از ماه مبارک رمضان تغییر کند.

عبداللهی رقابتی بودن قیمت اجناس در این بازار را یکی از دلایل کاهش قیمت آنها نسبت به سایر نقاط شهر دانست و گفت: دسترسی به عرقیجات و گیاهان دارویی در بازار گیاهان دارویی اصفهان آسان است و تمام این موارد در این بازار تجمیع شده است.

برگزاری کلاس‌های آموزش رایگان

وی از آغاز به‌کار دوباره کلاس‌های آموزشی رایگان در بازار گیاهان دارویی اصفهان پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و تاکید کرد: ارائه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها از سوی سازمان جهاد کشاورزی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیر بازار گیاهان دارویی اصفهان با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی گیاهان داروی، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گیاهان دارویی از بیست‌وهشتم اردیبهشت‌ماه تا یکم خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود و بازار گیاهان دارویی اصفهان در آن حضور فعالی خواهد داشت.

عبداللهی افزود: از بیست‌ودوم تا بیست‌هفتم خردادماه نیز جشنواره‌ای در بازار گیاهان دارویی اصفهان برگزار می‌شود که فرصتی مناسب برای خرید شهروندان به شمار می‌رود.

به گزارش ایمنا، بازار گیاهان دارویی اصفهان در میدان لاله، ابتدای خیابان پروین اعتصامی واقع شده است.

کد خبر 571681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.