آموزش‌وپرورش جای سیاست‌زدگی نیست

فرماندار بویین میاندشت با بیان اینکه آموزش‌وپرورش جای سیاست‌زدگی نیست، گفت: اجرای سند تحول بنیادین به صورت دقیق و کامل موجب رستگاری آموزش‌وپرورش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز -سه شنبه، ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰- در مراسم معارفه رئیس جدید آموزش‌وش بویین میاندشت، اظهار کرد: مردم شهرستان بویین میاندشت در ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری کارنامه درخشانی دارند.

وی با بیان این‌که حضور دشمن‌شکن شهروندان بویین میاندشت در صحنه‌های سیاسی نشان از اعتقاد راسخ به انقلاب و ارزش‌های نظام است، گفت: معلمان فرهیخته و آگاه و بصیر بویین میاندشت همواره در پیچ‌های حساس نظام و انقلاب پای کار بودند.

فرماندار بویین میاندشت با بیان اینکه آموزش‌وپرورش جای سیاست‌زدگی نیست، افزود: اکنون شرایط خاصی در کشور حاکم است و آموزش‌وپرورش نیاز به نگاه انقلابی و تلاش جهادی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با بیان این‌که آموزش‌وپرورش زمینه تمدن اسلامی را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: اجرای سند تحول بنیادین به صورت دقیق و کامل موجب رستگاری آموزش‌وپرورش می‌شود، همچنین آموزش‌وپرورش بویین میاندشت نیز در تلاش برای تحقق سند بنیادین است.

وی تأکید کرد: آموزش و پرورش بویین میاندشت ضمن هم افزایی با دستگاه‌های فرهنگی، توجه به نخبه پروری و استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان را در الویت کار قرار دهد.

فرماندار بویین میاندشت با تأکید بر تقویت و تکریم معلمان، گفت: دولت سیزدهم در اجرای رتبه بندی معلمان تلاش دارد و امیدواریم کارنامه خوبی در این عرصه داشته باشد.

کد خبر 571107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.