بارانی رئیس هیئت پزشکی ورزشی شد/انتخاب رئیس هیئت وزشکی ورزشی با قرعه‌کشی

رئیس هیئت پرشکی ورزشی استان اصفهان پس از سه دور انتخابات با قرعه‌کشی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه- مجمع انتخاباتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از ساعت ۱۷:۴۵ با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه آزاد، نماینده هلال احمر، نماینده شهرداری و جمعی از اعضای هیأت و باشگاه‌ها در سرای ورزشکاران تختی پی‌گیری شد. در پایان پس از سه دوره قرعه کشی و دو دوره برابری آرا، در قرعه کشی نام غلامرضا بارانی خارج شد و به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

بارانی رئیس هیئت پزشکی ورزشی شد/انتخاب رئیس هیئت وزشکی ورزشی با قرعه‌کشی

این انتخابات با کاندیدایی غلامرضا بارانی، علی رفیعی، کریم سهرابی، محمد سالکی، مصطفی میرقادری و ۲۰ رأی مأخوذه پی‌گیری شد که علی رفیعی با عدم حضور در مجمع از لیست کاندیدا حذف شد. در دور اول انتخابات غلامرضا بارانی هشت رأی و کریم سهرابی هفت رأی کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم غلامرضا بارانی و کریم سهرابی هر دو ۱۰ رأی کسب کردند و به دلیل تساوی آرا، رأی‌گیری به دور سوم کشیده شد. در دور سوم نیز آرای غلامرضا بارانی و کریم سهرابی برابر شد و هر دو ۱۰ رأی آوردند. در پایان با نظر وزارتخانه و نظارت رئیس فدراسیون انتخاب رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان از بین کریم سهرابی و غلامرضا بارانی با قرعه کشی انتخاب شد.

در قرعه کشی اسم غلامرضا بارانی خارج شد و به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان انتخاب شد. لازم به ذکر است در ادامه انتخابات هیئت رئیسه هیئت پزشکی ورزشی استان برگزار شد که زینب کریمی با ۱۵ رأی به عنوان نایب رئیس، میلاد شریف منش با ۱۳ رأی به عنوان خزانه دار، زینب ملکی با ۱۳ رأی به عنوان خبره ورزشی، محمد سالکی با ۱۵ رأی به عنوان هیئت رئیسه آقا، نینا حاذق با ۱۳ رأی به عنوان هیئت رئیسه خانم برای ۴ سال آینده انتخاب شدند.

کد خبر 570643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.