برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان

غلامرضا بارانی در قرعه کشی به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - یک‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه- مجمع انتخاباتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از ساعت ۱۷:۴۵ با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه آزاد، نماینده هلال احمر، نماینده شهرداری و جمعی از اعضای هیأت و باشگاه‌ها در سرای ورزشکاران تختی پی‌گیری شد. در پایان پس از سه دوره قرعه کشی و دو دوره برابری آرا، در قرعه‌کشی نام غلامرضا بارانی خارج شد و به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در ابتدای مجمع در خصوص اهمیت هیئت پزشکی ورزشی، اظهار کرد: هیئت پزشکی ورزشی نسبت به هیئت‌های دیگر رسالت و وظیفه سنگین‌تری دارد و هیأت پشتیبانی است که رسالت مهمی در ورزش دارد. این هیأت حدود یک سال با سرپرست اداره شد و چند مرتبه برگزاری مجمع به تعویق افتاد به همین علت ترجیح دادیم که انتخابات در این زمان برگزار شود.

وی درخصوص مجمع انتخاباتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، گفت: در مجامع مبنا بر اجرا بر عدالت و قانون و مقرراتی است که برای همه مشخص است. رئیس فدراسیون نیز مانند هر یک از اعضای مجمع یک رأی دارد که با مشورت اعضا تلاش می‌کند که انتخابی درست داشته باشد و فرد اصلح را انتخاب کند. برای مجمع انتخاباتی استان اصفهان، مشورت و صحبتی صورت نگرفته است تا شائبه‌ای ایجاد نشود. اعضایی که در مجمع هستند می‌توانند شهادت دهند که من هیچ تماس تلفنی و صحبتی با کاندیدا و اعضا نداشته‌ام. تمامی کاندیداها از دوستان ما هستند و بنابراین هیچ امتیاز و برتری نسبت به یکدیگر ندارند، هر کدام برنامه خود را ارائه می‌دهند و با رأی‌گیری و انتخاب جمعی فرد اصلح انتخاب خواهد شد تا در چهار سال آینده ریاست این هیئت را بر عهده داشته باشد و هیأت را به سوی اهداف خود هدایت کند.

در ادامه محمد طباطبایی، رئیس کل ورزش و جوانان استان، در خصوص اهمیت هیئت پزشکی ورزشی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و شرایطی که بر فدراسیون پزشکی ورزشی و متناظر با آن بر هیأت‌های ورزشی استان‌ها حاکم است، شخصاً از دکتر نوروزی درخواست کردم که خودشان ریاست مجمع را در اختیار داشته باشند. از دکتر باقری مقدم بابت زحماتی که در ۴ سال ریاست خود کشیدند سپاس‌گزارم همچنین از دکتر میرقادری که در سال گذشت سرپرستی هیأت را عهده دار بودند تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم که با رسالتی که این هیئت و مجمع دارد شاهد انتخابات پرشوری باشیم. هر پنج نفر کاندیدی که ثبت نام کرده‌اند همه از پزشکان ماهر و حاذق هستند امیدوارم هر کدام از آنان که انتخاب شد هیئت پزشکی ورزشی را رشد دهد و شاهد پیشرفت هیأت اصفهان در چهار سال آینده باشیم.

به گزارش ایمنا، این انتخابات با کاندیدایی غلامرضا بارانی، علی رفیعی، کریم سهرابی، محمد سالکی، مصطفی میرقادری و ۲۰ رأی مأخوذه پی‌گیری شد که علی رفیعی با عدم حضور در مجمع از لیست کاندیدا حذف شد. در دور اول انتخابات غلامرضا بارانی هشت رأی و کریم سهرابی هفت رأی کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد. در دور دوم غلامرضا بارانی و کریم سهرابی هر دو ۱۰ رأی کسب کردند و به دلیل تساوی آرا، رای‌گیزی به دور سوم کشیده شد. در دور سوم نیز آرای غلامرضا بارانی و کریم سهرابی برابر شد و هر دو ۱۰ رأی آوردند.

در پایان با نظر وزارتخانه و نظارت رئیس فدراسیون انتخاب رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان از بین کریم سهرابی و غلامرضا بارانی با قرعه کشی انتخاب شد. در قرعه‌کشی اسم غلامرضا بارانی خارج شد و به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 570620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.