راهکاری برای رفع کم‌آبی روستاهای شهرستان اندیشیده شود

امام‌جمعه موقت بویین‌میاندشت با تأکید بر رفع کم آبی روستاهای شهرستان در فصل تابستان، گفت: اجرای طرح جهادی از سوی فرماندار شهرستان و حضور فرماندار هر چهارشنبه در روستاهای شهرستان، در رفع مشکلات و کمبودها مؤثر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام ابراهیم محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین میاندشت با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران، اظهار کرد: سپاه نور چشم امام بود، سپاه اگر نبود کشور هم نبود.

وی با اشاره به یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به بیت‌المقدس و به شهادت رساندن مردم بی‌گناه و مظلومانه فلسطین، افزود: ننگ بر رسانه‌های بیگانه که لاپوشانی می‌کنند و در برابر این همه جنایات صهیونیست‌ها ساکت می‌مانند.

امام‌جمعه موقت بویین میاندشت خاطرنشان کرد: مردم شهرستان با شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ندای مرگ بر استکبار و صهیونیست سرمی‌دهند، قدس قبله نخست مسلمانان است.

محمدی با بیان اینکه عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نباید نسبت به خدمت به محرومان کوتاهی کرد و باید نهضت کمک مومنانه را افزایش داد.

وی با تَأکید بر اینکه مسئولان با راهکار مناسب نگذارند در فصل تابستان روستاهای شهرستان دچار کمبود آب شوند، تصریح کرد: کاهش سرعت اینترنت در روستاهای شهرستان معضل بزرگی است که نیاز است رفع شود.

امام جمعه موقت بویین میاندشت گفت: اجرای طرح جهادی از سوی فرماندار شهرستان و حضور فرماندار هر چهارشنبه در روستاهای شهرستان، در رفع مشکلات و کمبودها مؤثر است.

کد خبر 570182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.