سنگ‌تمام مازندرانی‌ها برای نساجی/۲۵هزار افطاری برای تماشاگران نساجی!

مسئولان و طرفداران مازندرانی برای حمایت از نساجی کم نگذاشتند تا این تیم راهی فینال جام‌حذفی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب _ سه‌شنبه سی‌ام فروردین ماه_ در ورزشگاه آزادی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و مس کرمان در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت تا پس از آلومینیوم تکلیف دیگر فینالیست جام‌حذفی نیز مشخص شود.

استقبال کم‌نظیر نساجی‌چی‌ها از شهرهای مختلف مازندران و حتی استان‌های دیگر برای سفر به تهران و تشویق این تیم در مسابقه مقابل مس کرمان در مرحله ماقبل پایانی جام‌حذفی بسیار فوق‌العاده بوده است.

این حمایت پرشور، در طی روزهای اخیر بسیاری از نهادها، مسئولان و حتی فعالان صنفی و بخش خصوصی را پای کار آورد تا مقدمات و تمهیدات مربوط به حضور بیش از ۳۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی را فراهم کنند.

آخرین اقدام قابل توجه انجام شده نیز تهیه ۲۵ هزار بسته افطاری برای هواداران با دستور استاندار مازندران و انجام اقدامات لازم برای فراهم کردن مکان مناسب برای نمازگزاران است.

پیش از این نیز با دستور حمید سجادی _وزیر ورزش و جوانان_ هزینه استفاده از ورزشگاه آزادی برای میزبانی نساجی از مس کرمان در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی رایگان اعلام شده بود تا تیم نساجی که زمین مناسبی برای میزبانی ندارد بدون دغدغه برای مصاف با مس کرمان آماده شود.

نساجی برای نخستین‌بار در تاریخش به مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی رسیده و اکنون این فرصت را دارد تا با شکست دادن مس کرمان رؤیای قهرمانی در جام‌حذفی فوتبال ایران را بیش از پیش در سر بپروراند و به آن رنگ واقعیت ببخشد.

کد خبر 569620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.