پلمب ۹۵ واحد صنفی به علت تخلف از ضوابط ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب ۹۵ واحد صنفی به علت رعایت نکردن ضوابط مربوط به ماه مبارک رمضان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان به منظور حفظ حرمت روزه‌داران ساعت و نحوه فعالیت به تمام صنوف پذیرایی در سطح استان اصفهان ابلاغ شده است.

وی افزود: طبق دستور صادره سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به منظور جلوگیری از روزه‌خواری علنی توسط مسافران، بیماران و افرادی که معذور از گرفتن روزه هستند، اعلام شد که صنوف پذیرایی و رستوران‌ها می‌توانند با پوشاندن درب و پنجره واحد صنفی خود به این افراد خدمات دهند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با این حال برخی از متصدیان واحدهای پذیرایی بدون درنظر گرفتن و احترام به شئونات این ماه اقدام به فعالیت خارج از ساعات مقرر یا رعایت نکردن ضوابط مربوطه همچون پوشاندن سالن غذاخوری کردند که برابر قانون با متخلفان برخورد شد.

وی از پلمب ۹۵ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن ضوابط مربوط به ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: ۳۱۸ فقره تعهد نیز مبنی بر تکرار نکردن تخلف از متصدیان واحدهای صنفی اخذ شد.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت واحدهای صنفی پذیرایی در طول روز و روزه‌خواری علنی در این واحدها موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۵۸۵۸ و ۲۱۸۲۵۸۴۷ به مأموران اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 569589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.