۳بازی دوستانه تا شروع لیگ داریم/بازیکنان باانگیزه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند!

«تیم ما در جایی قرار گرفته است که خطر سقوط را احساس نمی‌کند. در کورس قهرمانی قرار نداریم و سهمیه آسیا را کسب نمی‌کنیم؛ این موضوع، کار را برای مربی سخت می‌کند و تنها می‌توانم بازیکنان باانگیزه را بازی دهم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم‌فصل با یارگیری خوبی که انجام داد، موفق شد طی نیم‌فصل دوم، چند پیروزی متوالی به دست آورد و نتایج درخشانی به کمک بازیکنان جدید کسب کند؛ اما روند این پیروزی‌ها در بازی نفت مسجدسلیمان متوقف شد. سبزپوشان اعتقاد دارند اگر اشتباه کمک‌داور نبود، همچنان روند خوب آن‌ها ادامه داشت.

لیگ برتر فوتبال کشورمان به دلیل بازی‌های آسیایی و جام حذفی تعطیل شد و «مهدی تارتار» به شاگردان خود پنج روز استراحت داد؛ درحال‌حاضر چند روز است که گاندوها تمرینات خود را در اصفهان پیگیری می‌کنند. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، شب گذشته جهت دیدار فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان که بین تیم‌های ذوب‌آهن و شاهین آمل برگزار شد در ورزشگاه حضور یافت تا از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنان پایه ذوب‌آهن باشد. خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با مهدی تارتار داشته است که در ادامه می‌خوانید:

تیم نوجوانان ذوب‌آهن قهرمان رقابت‌های کشوری شد. نظر شما راجع به بازی عملکرد این تیم و دیدار فینال چیست؟

بازی خیلی خوب بود، ذوب‌آهن نسبت به حریفش خوب بازی کرد و به حق خود در این مسابقه رسید. این قهرمانی را به مجموعه ذوب‌آهن و هواداران تبریک می‌گویم، امیدوارم این سرمایه‌ها در آینده به تیم بزرگسالان کمک کنند.

این بازیکنان چقدر شانس حضور در تیم فوتبال بزرگسالان ذوب‌آهن را دارند؟

از نظر شرایط سنی خیلی جوان هستند و باید پله‌پله بالا بیایند؛ اما اگر از نظر فیزیکی و فنی استعدادی داشته باشند، زودتر می‌تواند به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

از آخرین وضعیت ذوب‌آهن بگویید، در خبرها شنیده شد چند بازی تدارکاتی قبل از شروع مجدد لیگ از سوی شما و باشگاه پیش بینی شده است

حدود هفت روز است که دور جدید تمرینات خود را آغاز کردیم. فردا با صنعت نفت آبادان در اصفهان بازی دوستانه‌ای انجام می‌دهیم و بعد از آن، اردو ۱۰ روزه‌ای در تهران داریم؛ در این شهر هم دو بازی دوستانه انجام می‌دهیم و برای ادامه رقابت‌های لیگ، آماده می‌شویم.

بازی با تیم هوادار را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

هوادار، تیم سخت‌کوشی است و نتایجی که گرفته نشان می‌دهد کار سختی را پیش رو داریم؛ اما با توجه به باختی که با اشتباه کمک‌داور داشتیم در مقابل هوادار محکوم به پیروزی هستیم؛ باید تلاش کنیم تا این شکست جبران شود.

ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم روند خوبی را طی کرد و چند پیروزی متوالی به دست آورد؛ آیا حفظ این روند تا آخر فصل امکان‌پذیر است؟

تیم ما در جایی قرار گرفته که خطر سقوط را احساس نمی‌کند. در کورس قهرمانی قرار نداریم و سهمیه آسیا را کسب نمی‌کنیم که این موضوع، کار را برای مربی سخت کرده است؛ تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که بازیکنان باانگیزه را بازی دهم. با بازیکن‌ها صحبت کردیم و گفتیم هرکدام در ادامه رقابت‌ها انگیزه بیشتری داشته باشند، در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند.

بازیکنانی که در نیم‌فصل دوم جذب کردید، چقدر تأثیرگذار بودند؟

چند بازیکن جدید به ما اضافه شدند تا مشکلات نیم‌فصل اول را پوشش دهند. در خط حمله مشکلات زیادی داشتیم که با حضور سعید باقرپسند، سجاد عاشوری، صادق صادقی، امین درویشی و حسام پورهاشم تا حدودی نقاط ضعف برطرف شده است.

باشگاه ذوب‌آهن از تیم فوتبال خود حمایت کرده است؟

بله. همه در یک خانواده قرار داریم و هماهنگ هستیم. جا دارد از باشگاه به خاطر زحماتی که در نیم‌فصل متحمل شد و در نقل و انتقالاتی که امکان جابه‌جایی زیاد نبود، برای جذب بازیکن تلاش کردند، تشکر کنم.

احتمال دارد برای بازی با پرسپولیس هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور پیدا کنند، نظر شما راجع به این موضوع چیست؟

بابت این اتفاق خوشحال هستیم. فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند تا جذابیت به فوتبال برگردد.

گفت‌وگو از: کیمیا گلپیرا _خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 569480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.