کمپین تشویق رانندگان برای ترک خودروهای شخصی

شرکت خودروهای برقی اشتراکی لایم با راه‌اندازی کمپین "Break Up With Cars"، تلاش می‌کند آسیب‌هایی را که رانندگی بر محیط زیست وارد می‌کند و سهمی که آن‌ها در بیش از ۱.۳ میلیون مرگ و میر سالانه در جهان دارند، کاهش دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هدف این شرکت تشویق رانندگان برای پایان دادن به استفاده از خودروهای شخصی و کشف سایر روش‌های حمل‌ونقل پایدار است. این شرکت مدعی است که اتکای بیش از حد به خودروها، باعث آلودگی هوا، ازدحام جمعیت، اتلاف وقت و مرگ افراد زیادی در سراسر جهان شده است.

کمپین «Break Up With Cars» فعالیت خود را با افزایش قیمت بنزین و هزینه‌های رانندگی آغاز می‌کند. وین تینگ، مدیرعامل شرکت لایم در خصوص راه‌اندازی کمپین جدید گفت: «با توجه به اینکه حمل و نقل، منبع اصلی انتشار کربن در جهان است و سالانه بیش از ۱.۳ میلیون نفر در اثر تصادفات اتومبیل در سراسر جهان کشته می‌شوند، زمان پایان دادن به ارتباط سمی رانندگان با خودروها فرا رسیده است. ما از پتانسیل این کمپین خلاقانه برای تشویق رانندگان به ترک خودروهای شخصی و انتخاب گزینه‌های حمل‌ونقل پایدار استفاده می‌کنیم."

رانندگانی که در کمپین «Break Up With Cars»شرکت می‌کنند، می‌توانند برای مدت کوتاه از یک روز تا یک ماه، در قبال تعهد برای جدایی از خودروهای شخصی خود جوایزی را دریافت کنند. این جوایز شامل دریافت ۳۵۰۰ دلار هزینه سواری از شرکت لایم، تی‌شرت‌های تبلیغاتی، کلاه ایمنی و موارد دیگر است.

همچنین شرکت لایم با سازندگان محتوا و سایر سازمان‌های محلی شریک می‌شود تا پیام خود را برای ده‌ها هزار دنبال‌کننده خود در سطح جهان تقویت کند. این شرکت به اثرات منفی رانندگی از جمله زمان تلف شده در ترافیک، هزینه‌های بالای مالکیت خودرو، آسیب‌هایی که رانندگی بر محیط زیست وارد می‌کند و موارد دیگر نیز اشاره می‌کند.

علاوه بر این، کمپین «Break Up With Cars»، تبلیغاتی بیلبوردی در سانفرانسیسکو و لندن خواهد داشت و به رانندگان یادآوری می‌کند که راه‌های بهتری برای رفت و آمد نسبت به گیر کردن در ترافیک برای آنها وجود دارد.

کمپین تشویق رانندگان برای ترک خودروهای شخصی

کد خبر 568594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.