آمریکا در برجام بد عهدی کرد

امام جمعه بادرود گفت: آمریکا در برجام بد عهدی کرده و در بن بست گیر افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا, حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: از جمله پیام‌های صریح ماه مبارک رمضان, تقوای الهی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان است. حتی کسانی که عذر شرعی دارند و یا به هر دلیلی روزه نمی‌گیرند یا مسافر هستند باید از روزه خواری و خوردن و آشامیدن در ملأ عام خودداری کنند.

وی به دیدار رمضانی کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار توصیه‌های راهبردی کاربردی معرفتی اخلاقی و مدیریتی در ابعاد داخلی و خارجی در عرصه‌های سیاست داخلی, خارجی, اقتصادی و فرهنگی بیان کردند..

امام جمعه بادرود گفت: یکی از نکاتی که رهبر انقلاب با کارگزاران نظام گفتند این بود که طرف حساب یک مسئول در حکومت اسلامی خداست، اگر مسئولان ما به این مطلب دقت و به این حقیقت برسند، بسیاری از مشکلاتی که برخی اوقات در ادارات به وجود می‌آید از بین می‌رود.

قاسمی اضافه کرد: مسئولی که بداند طرف حسابش خداست بدون شک برای خدا هم کار می‌کند و در قید و بند عناوین و القاب نیست‌.

وی ادامه داد:: رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات هسته‌ای توسط تیم مذاکره کننده اظهار داشتند; کار به خوبی پیش می‌رود آمریکا در برجام بدعهدی کرده و حالا هم در بن‌بست گیر کرده لذا در برنامه‌ریزی‌ها مطلقاً معطل مذاکره نشوید و کارتان را جلو ببرید این جور نشود که اگر مذاکرات به نتایج مثبت یا نیمه مثبت و یا منفی رسید در کار شما خلل ایجاد شود شما کار خودتان را بکنید.

امام جمعه بادرود در ادامه با اشاره به سفرهای استانی هیأت دولت که کار بسیار با ارزش و گره‌گشایی است اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل مردمی بودن، مردمی ماندن است مردمی بمانید خسته نشوید و به برنامه‌های مردمی خود ادامه دهید و تحت هر شرایطی گوشی شنوا داشته باشید برای شنیدن مسائل و مشکلات مردمی که حقیقتاً همراه با نظام و انقلاب و دولت هستند.

قاسمی ضمن اشاره به هفته اکرام و ایتام گفت: هفته اکرام با ولادت باسعادت کریم اهل بیت آغاز و تا روز شهادت مولای متقیان علی (ع) ادامه دارد و طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌هایی هستند که کمیته امداد حضرت امام به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می‌شود.

وی گفت: هفته اکرام و اطعام نیازمندان پر از لبخند شادی یتیمان و فقیران بوده برای توجه بیشتر به این قشر آسیب پذیر جامعه تعیین شده است لذا خیران نیکوکار می‌توانند در این هفته نیازمندان در رزمایش همدلی, کمیته امام را یاری کنند و دل‌های مستضعفان را نیز شاد نمایند

امام جمعه بادرود در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی از ایمان و اعتقا قوی برخوردار است. ارتش جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً ریشه در باورهای ایمانی و انقلابی امیران و افسران و سربازان ارتش داشته و دارد.

کد خبر 568552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.