اولویت‌های عمرانی شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۱/ لزوم تسریع در آزادسازی رینگ چهارم

شهردار اصفهان گفت: احداث خط دو قطار شهری، اتمام رینگ چهارم حفاظتی و مرکز همایش‌های بین‌المللی در اولویت فعالیت‌های شهرداری اصفهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده صبح امروز _چهارشنبه، بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری که در دفتر تجهیز کارگاه مرکز توانمندسازی باغ فدک برگزار شد، اظهار کرد: همفکری و تبادل‌نظر بخش‌های مختلف شهرداری با مدیران پروژه‌های عمرانی اجرای طرح‌های نیمه‌تمام را تسریع می‌بخشد.

وی با اشاره به احداث رینگ چهارم حفاظتی، افزود: نقطه آغاز این پروژه بزرگ در منطقه ۱۵ شهرداری در محله خاتون‌آباد است که در این جلسه مقرر شد تدابیری برای تسریع در آزادسازی این محور اندیشیده شود تا پروژه هر چه زودتر تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار اصفهان با اشاره به پروژه تقاطع شهدای ورزشکار فرزانگان، گفت: مهم‌ترین مشکل پیش‌روی اتمام و پیشرفت این پروژه مباحث مربوط به جابه‌جایی تأسیسات زیرساختی چون خطوط گاز، برق، آب و فاضلاب است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد با سازمان آب و فاضلاب تعامل برقرار شود تا حداکثر ظرف چهار ماه خطوط فاضلاب جابه‌جا شود و این پروژه به اتمام برسد.

قاسم‌زاده با اشاره به احداث مرکز جامع توانمندسازی باغ فدک، خاطرنشان کرد: در خصوص تعیین بهره‌بردار این مرکز، نحوه دیوارکشی حفاظتی به دور این مرکز، اجرای ساختمان اداری و اصلاح دقیق محوطه بحث و تبادل نظر و در نهایت تعیین تکلیف شده است و احداث پروژه در مراحل پایانی قرار دارد.

وی در توضیح مهم‌ترین پروژه‌های شاخص عمرانی که شهرداری اصفهان اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل و اتمام آن‌ها دارد، تصریح کرد: احداث خط دو قطار شهری، اتمام رینگ چهارم حفاظتی و مرکز همایش‌های بین‌المللی در اولویت فعالیت‌های شهرداری اصفهان قرار دارد، در این راستا پیگیری‌های خاصی در این زمینه خواهیم داشت؛ البته این بدان معنی نیست که نسبت به دیگر پروژه‌های عمرانی بی‌تفاوت باشیم، قطعاً در سال ۱۴۰۱ از سوی شهرداری اصفهان پروژه‌های عمرانی جدید آغاز خواهد شد و فضاهای جدیدی را به شهر تقدیم می‌کند.

کد خبر 568136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.