برگزاری نمایشگاه و جشنواره گل‌های لاله در اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از برگزاری جشنواره و نمایشگاه گل‌های لاله از بیست‌ودوم فروردین‌ماه سال ١۴۰۱ خبر داد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با ایمنا، با بیان اینکه گل لاله از گل‌های ملی ایران محسوب می‌شود و در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد، اظهار کرد: نمایشگاه گل‌های لاله در راستای ایجاد محیطی مناسب و مفرح برای خانواده‌ها و ارتقای روحیه امید و شادی در بین آنها توسط این سازمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فصل بهار زمان رویش گل‌های لاله است، افزود: در برگزاری جشنواره گل‌های لاله امسال از طراحی‌های خاصی برای کاشت لاله‌ها استفاده شده است تا هماهنگ با فصل بهار زیباترین مناظر و گل آرایی‌ها با گل لاله در معرض دید عموم قرار گیرد و شاهد یکی از خاطره‌انگیزترین جشنواره‌های گل‌های لاله باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک تصریح کرد: جشنواره و نمایشگاه گل‌های لاله بیش از ۱۰۰ هزار گل لاله در ۴۰ واریته در کنار گل‌های بنفشه و درختچه‌های زینتی در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است تا شهروندان بتوانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این فضای بسیار زیبا و تماشایی در کنار خانواده سپری کنند.

وی گفت: باغ گل‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یکی از جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین فضاها برای شهروندان و علاقه‌مندان به طبیعت بوده است و از امکاناتی نظیر دریاچه، مبلمان شهری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، گلخانه و آلاچیق برخوردار است که امسال نیز میزبان جشنواره گل‌های لاله خواهد بود.

حسنی اظهار کرد: این نمایشگاه در باغ گل‌های سازمان واقع در کوی صنعتی همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده پذیرایی از شهروندان است.

کد خبر 567414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.