«رادیو شهرداری» راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز از راه‌اندازی «رادیو شهرداری» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توسعه امور شهری و آموزش مفاهیم شهروندی انجام می‌شود.

امیر آهن‌جان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس دستور شهردار اهواز و با توجه به لزوم ارتباط مؤثر میان مدیران شهرداری و شهروندان و در راستای توسعه امور شهری و آموزش مفاهیم شهروندی برای تمام گروه‌های سنی، رادیو شهر شهرداری اهواز راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: اقدامات مطالعاتی راه‌اندازی رادیوی شهرداری در اهواز به پایان رسیده است و قصد داریم از تمام ظرفیت‌های موجود در شهر از جمله نخبگان در این زمینه استفاده کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز تصریح کرد: رمز موفقیت شهرداری میزان ارتباط شهروندان با مجموعه شهرداری است. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان در حوزه‌های مختلف هستیم تا با استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان امور شهری را بهتر به پیش ببریم.

وی ادامه داد: انتشار اخبار شهرداری، اعلام وضعیت ترافیک سطح شهر، برگزاری میز خدمت شهری از طریق حضور مدیران شهرداری در رادیو شهر به صورت روزانه و پیگیری مشکلات شهروندان، همچنین بررسی مشکلات مناطق به صورت روزانه در رادیو شهر مطرح و پیگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا،، ساعت کار رادیو شهر شهرداری اهواز هر روز از ۸ تا ۲۰ خواهد بود.

کد خبر 567276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.