محور جنوب اصفهان نیازمند توجه ویژه است

فرماندار اصفهان با بیان اینکه محور جنوب اصفهان نیازمند توجه ویژه‌ای است، گفت: برای حل مشکلات این منطقه نیاز به عزم جدی، هماهنگی و هم افزایی داریم. توقعات، انتظارات، نیازها، ضرورت‌ها و اولویت‌هایی وجود دارد که باید براساس آن‌ها حرکت کرد و قطعاً در مدت زمان کوتاه نمی‌توان همه مشکلات را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علی احمدی امروز _پنج‌شنبه هجدهم فروردین‌ماه_ در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان که در بهارستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پنج رمضان، اظهار کرد: جنوب اصفهان و روستاهای این منطقه از جمله کوی راه حق، قلعه شور و کیچی و شهر بهارستان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه محور جنوب اصفهان نیازمند توجه ویژه‌ای است، افزود: برای حل مشکلات این منطقه نیاز به عزم جدی، هماهنگی و هم‌افزایی داریم. توقعات، انتظارات، نیازها، ضرورت‌ها و اولویت‌هایی وجود دارد که باید براساس آن‌ها حرکت و قطعاً در مدت زمان کوتاه نمی‌توان همه مشکلات را برطرف کرد.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باید بازدیدهای بیشتری به منظور حل مشکلات و معضلات استان و شهرستان اصفهان انجام شود، برخی تصور می‌کنند اصفهان برخوردار است اما این چنین نیست، شهرستان اصفهان نیز چنین وضعیتی دارد، توجه همه مدیران را می‌طلبد و باید در برنامه‌ریزی‌ها توجه ویژه‌ای به این منطقه و دیگر مناطق داشته باشیم.

کد خبر 566709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.