۶۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد سمیرم اهدا شد

رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم از اهدای ۶۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

اردشیر فرخ‌وند روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقلام این جهیزیه‌ها شامل لوازم ضروری برای شروع زندگی مشترک، اعم از یخچال فریزر، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، اجاق گاز، تلوزیون ال سی دی، جاروبرقی و چند قلم دیگر به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال هستند.

وی افزود: این امر مهم و خداپسندانه با کمک خیران و نیکوکاران سمیرمی در قالب هم افزائی با کمیته امداد سمیرم تحقق یافته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم ادامه داد: سال گذشته نیز بیش از یکصد جهیزیه برای افراد و خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی تهیه و به آنها اهدا شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی مورد تاکید رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: ازدواج آسان زمینه زندگی همراه با نشاط و قناعت را فراهم می‌کند و به نوعی اشاعه خیر و نیکی نیز محسوب می‌شود.

فرخ‌وند با اشاره به برگزاری جلسات مشاوره، کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و سبک زندگی دینی برای نوعروسان، افزود: برگزاری کارگاه‌های مشاوره خانواده از اقدامات اولیه امداد در قالب امور فرهنگی برای نوعروسان و تازه دامادهای تحت حمایت است.

رئیس کمیته امداد سمیرم ادامه داد: این نهاد با مشارکت خیران به منظور رفاه حال مردم و ایجاد زندگی سالم به موضوع کمک برای تشکیل خانواده، به مسائل اساسی و نیازهای اولیه توجه دارد.

فرخ‌وند گفت: اولین سری جهیزیه در سال جدید امروز به نوعروسان سمیرمی اهدا شد و تا پایان سال هم در طی چند مرحله اهدای جهیزیه به نوعروسان را خواهیم داشت.

سمیرم دارای چهار بخش، شش شهر و ۱۵۰ آبادی و روستا بوده و در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

کد خبر 566493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.