وضعیت برج دوقلوی شهرکرد مشخص شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: وضعیت برج دوقلوی شهرکرد باید تا اواسط اردیبهشت‌ماه مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _سه‌شنبه، شانزدهم فروردین‌ماه_ در جلسه بررسی و هم‌اندیشی مربوط به برج دوقلوی شهرکرد، اظهار کرد: برای فضاسازی و ارائه خدمات در ایام نوروز پرسنل شهرداری تمام توان خود را به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم تا پروژه برج دوقلو را امسال تعیین تکلیف کنیم، تاکید کرد: تعیین تکلیف این برج موجب رفع بسیاری از مشکلات شهری و دغدغه‌های شهروندان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد اضافه کرد: باید وضع موجود برج دوقلوی شهرکرد برای فروش یا مشارکت بررسی و تا اواسط اردیبهشت‌ماه پیشنهادات و نتیجه این بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته شجاعت و جسارت از مجموعه مدیریت شهری گرفته شد که این امر زمینه‌ساز ایجاد مشکلاتی برای شهرداری شده است.

بیاتی گفت: نیروهای شهرداری باید از زبده‌ترین و باجسارت‌ترین نیروها انتخاب شوند و قدرت تصمیم‌گیری داشته باشند و لازم است از نیروها استفاده بهینه شود.

وی با اشاره به تغییر کاربری برج‌های دوقلوی شهرکرد، افزود: تغییر کاربری‌ها باید با نظر کارشناس اقتصادی انجام شود و اگر پارکینگ‌های کنونی پاسخگوی نیازها است می‌توان در بحث تغییر کاربری برج دوقلو تصمیمات جدیدی گرفت.

کد خبر 566168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.