افزایش ۴۰درصدی کرایه ناوگان حمل بار و مسافر بجنورد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: نرخ جابه‌جایی بار و مسافر در مرکز استان ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرداری‌ها ارائه دهنده خدمات حمل‌ونقل همگانی هستند و با وجود محدودیت منابع مالی سعی در ارائه هرچه بهتر خدمات در این حوزه دارند. افزایش کرایه وسایل حمل‌ونقل همگانی تا حدودی به تأمین هزینه‌های صرف شده و بهبود وضعیت ساختارهای حمل‌ونقل درون شهری کمک می‌کند.

حمیدرضا شافعی، با بیان اینکه افزایش نرخ جابه‌جایی بار و مسافر از دیروز اجرایی شده است، اظهار کرد: با توجه به افزایش تورم سالیانه، شورای اسلامی شهر با افزایش کرایه‌ها موافقت کرد و پس از سیر مراحل قانونی، نرخ کرایه جابجای بار و مسافر از جمله تاکسی همگانی، تلفنی و بی‌سیم و ناوگان باری نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: بر اساس همین مصوبه نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری که تحت مالکیت شهرداری است ۱۲ هزار ریال و نرخ کرایه ناوگان بخش خصوصی ۱۳ هزار ریال در صورت استفاده از کارت بلیت الکترونیکی تعیین شد و نرخ کرایه به صورت وجه نقد هم ۱۵ هزار ریال است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: نرخ سرویس‌های مدارس با توجه به اینکه برای یک سال تحصیلی بوده شامل این مصوبه نشده و هیچ‌گونه افزایشی در نرخ سرویس مدارس مجاز نیست.

کد خبر 566005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.