ارتقای سطح کیفی و کمی روکش آسفالت معابر شهری

شهردار زنجان گفت: برای نخستین‌بار در شهر زنجان، اجرای روکش کامل آسفالت معابر از فروردین‌ماه آغاز شد.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با از سرگیری فعالیت ستاد عمران شهری زنجان به ریاست استاندار زنجان در سال جاری، اجرای روکش کامل آسفالت برای نخستین بار از فروردین‌ماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه عملیات ترمیم و لکه‌گیری معابر از اوایل اسفندماه با آسفالت سرد و گرم شروع شده بود، افزود: برای نخستین بار در شهر زنجان اجرای روکش کامل آسفالت معابر از فروردین‌ماه آغاز شد و دهم فروردین در خیابان سرداران شهید، شاهد اجرای ۱۶۰ تن روکش آسفالت بودیم.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: شروع این فعالیت در گذشته طی اردیبهشت‌ماه اتفاق می‌افتاد و برنامه امسال، نتیجه برنامه‌ریزی قبلی و دقیق و به‌روزرسانی به موقع کارخانه‌های آسفالت شهرداری و نتیجه مطالعات به‌موقع در پایان سال ۱۴۰۰ بوده است.

وی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی شهرداری در دو بخش لکه‌گیری و روکش کامل آسفالت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال با عنایت ویژه‌ای که استاندار به مدیریت امور شهری دارد و با راه‌اندازی مجدد ستاد عمران شهری به ریاست وی، شاهد برنامه‌های عمران شهری خوبی در زنجان در بخش ترمیم معابر خواهیم بود.

فیروزفر ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم در مناطق چهارگانه از سوی شهرداری زنجان با پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر برای آسفالت‌ریزی معابر انجام شده است تا با بهتر شدن شرایط آب‌وهوایی، این عملیات به صورت ویژه در محورهای اصلی شهر با لحاظ ضوابط فنی و اجرایی و بر اساس مطالعه دقیق معابر انجام شود.

وی استفاده از سیستم نوین اسکن معابر شهر را یک پروژه فنی و مهندسی در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی اجرای روکش آسفالت معابر شهری عنوان کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی و تلاش‌ها جهت بالا بردن سطح خدمات شهر از جمله ترمیم معابر، انجام شده است.

شهردار زنجان، ضمن تاکید بر رعایت تمام مشخصات فنی و اجرایی، افزود: برای اولین بار در شهر زنجان شاهد شروع اجرای روکش آسفالت در فروردین‌ماه هستیم و با شرایط آب‌وهوایی پیش‌رو، عملیات آسفالت‌ریزی گسترده‌تر خواهد شد.

کد خبر 565667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.