تقاضای زیادی برای ورود به حوزه رمزنگاری وجود دارد

جفری سولومون (Jeffrey Solomon) در جریان حضورش در (Closing Bell) شبکه CNBC گفت که تقاضای قابل توجهی برای دارایی‌های دیجیتال، وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سولومون» اظهار کرد: آن دسته از مشتریان سازمانی که هنوز وارد حوزه ارزهای دیجیتال نشده‌اند، در سال‌های بعد به شدت درگیر دارایی‌های دیجیتال خواهند شد. ارزهای دیجیتال هنوز توسط معامله گران خرده‌فروش هدایت می‌شود و با وجود این واقعیت که شرکت‌های برجسته وال‌استریت (Wall Street) شروع به آزمایش این دارایی‌های جدید کرده‌، پذیرش نهادی هنوز در مراحل اولیه است.

وی تاکید کرد: اکثریت قریب به اتفاق معاملات در درصد کمی از رمزارزها انجام می‌شود که آن‌ها را شبیه به سهام و کالا می‌کند. رئیس «کاون سولومون»، بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش می‌بیند.

این بانک سرمایه‌گذاری یک شرکت زیرمجموعه به نام کاون دیجیتال (Cowen Digital) راه‌اندازی کرد. این بخش جدید قرار است به مشتریان Cowen امکان دادوستد ارزهای دیجیتال را بدون نگرانی درباره مسائل مربوط به حضانت و مالکیت ارائه دهد. این شرکت، دارایی‌ها را به نمایندگی از مشتریان خود ذخیره می‌کند.

استاندارد کاستدی اند تراست، یکی از زیرمجموعه‌های پالی ساین (PolySign)، با Cowen Digital برای ارائه خدمات حضانتی، شریک شده است.

واحد رمزنگاری Cowen تجارت با ۱۶ ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین و سولانا (Solana) را آغاز کرده است. جدا از دارایی‌های دیجیتال معمولی، Cowen Digital قصد دارد در معرض توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، مشتقات پیچیده ارزهای دیجیتال و توکن‌هایی از بخش امور مالی غیرمتمرکز، قرار گیرد.

کد خبر 565659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.