اسلام مخالف آلوده کردن طبیعت است

امام‌ جمعه چادگان گفت: اسلام مخالف طبیعت‌گردی نیست، بلکه مخالف آلوده کردن طبیعت است، در روز سیزدهم فروردین ماه با رفتار درست شهروندان طبیعت و محیط‌زیست حفظ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان، اظهار کرد: در دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸ بیش از ۹۸ درصد مردم با رفتن به پای صندوق‌های رأی «جمهوری اسلامی» را انتخاب کردند.

وی افزود: دوازدهم فروردین روز فتح و ظفر ملت ایران است، این روز، روز مولود انقلاب شد چون در زمان رضاشاه ایران از نظر سیاسی به ذلت افتاد و رضاخان با بستن قرارداد ایران را به انگلیسی‌ها و روسی‌ها سپرد و آنان نیز در کشور به سودجویی و غارت پرداختند.

امام‌جمعه موقت چادگان گفت: کم لطفی در مقابل خدمات و فواید انقلاب حرف عاقلانه‌ای نیست، باید ارزیابی خوش‌بینانه و واقع‌بینانه نسبت به انقلاب شود، با تعصب از فضای مجازی انقلاب ارزیابی نشود، برخی خوبی‌ها موجب شد تا جهانیان به حیرت بیفتند.

حجت‌الاسلام اسکندری با اشاره به روز سیزدهم فروردین روز طبیعت، گفت: اسلام مخالف طبیعت‌گردی نیست بلکه مخالف آلوده کردن طبیعت است، با طبیعت‌گردی درست طبیعت و محیط‌زیست حفظ می‌شود، فرهنگ طبیعت‌گردی باید نهادینه شود.

کد خبر 565310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.