اتوبوس شادی در تبریز راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه، گفت: اتوبوس شادی با محوریت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در محلات تبریز و با هدف افزایش روحیه نشاط اجتماعی در ایام عید نوروز راه‌اندازی شده است.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، ایوب اسماعیلی با اشاره به راه افتادن اتوبوس شادی در تعطیلات نوروزی تبریز، اظهار کرد: اتوبوس شادی با محوریت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در محلات تبریز راه اندازی شده است، هنرمندان مطرح استانی در این اتوبوس شادی از ششم تا سیزدهم فروردین ماه در محله‌های مختلف شهر برنامه‌های متنوع و شاد اجرا می‌کنند.

وی‌بابیان اینکه اتوبوس شادی اولین برنامه خود را روز گذشته از شرق تبریز و در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه پنج شروع کرده است، ادامه داد: همچنین هنرمندان در محوطه مجتمع تجاری و خدماتی لاله پارک برنامه‌های مفرحی را برای شهروندان‌و مسافران نوروزی اجرا کردند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در خصوص علت اجرای این برنامه‌در هفته دوم فروردین‌ماه، تصریح کرد: با توجه‌به‌شرایط نامساعد جوی در هفته اول، برنامه‌های اتوبوس شادی در راستای ایجاد شور و نشاط نوروزی در سطح شهر از روز گذشته آغاز شده است و این برنامه‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی در مناطق مختلف این شهر اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای استندآپ کمدی، موسیقی زنده آشیقلار، موسیقی سنتی محلی و اجرای حرکات موزون سنتی و آئینی، گروه تواشیح و گروه کودک از جمله برنامه‌های اتوبوس شادی در سطح محلات است.

اسماعیلی با بیان اینکه فعالیت تاکسی‌های «از من بپرس» و اتوبوس‌های گردشگری طبق سنوات گذشته در تبریز انجام می‌شود، گفت: این تاکسی‌ها همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ در سطح شهر فعال و پاسخگوی میهمانان نوروزی هستند.

وی با تاکید به فعالیت‌های اتوبوس‌های گردشگری در شهر تبریز، اظهار کرد: این اتوبوس‌ها در دو شیفت صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در خدمت گردشگران نوروزی برای بازدید از موزه‌های شهر و شهرداری، علی مسیو و خانه ادبی استاد شهریار تبریز خواهند بود.

کد خبر 564375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.