بازدید رایگان ۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با تاکید به رایگان بودن خدمات همدان‌گردی، گفت: تاکنون پنج هزار نفر از جاذبه‌های همدان با اتوبوس‌های همدان‌گردی بازدید کرده‌اند و خدمات‌دهی تا آخر این هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی بلاغی با اشاره به خدمات سفر استان همدان در نوروز، اظهار کرد: در راستای حمایت از فعالیت‌های حوزه گردشگری شهرداری همدان و به تبع آن سازمان فرهنگی شهرداری، هفت دستگاه اتوبوس گردشگری برای خدمت‌رسانی به شهروندان همدانی و گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که خدمات‌دهی اتوبوس‌ها به مسافران نوروزی تا دوازدهم فروردین‌ماه انجام می‌شود، ادامه داد: حداکثر استفاده از این اتوبوس‌ها به هر نحو صورت می‌گیرد و نمی‌گذاریم به هیچ عنوان راکد بماند؛ در این ایام حدود پنج هزار نفر با استفاده از اتوبوس‌های همدان‌گردی شهرداری همدان از جاذبه‌های گردشگری بازدید کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، تصریح کرد: در این ایام علاوه بر شهروندان همدانی و گردشگران داخلی، گردشگران خارجی را نیز برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری همراهی کردیم.

بلاغی با تاکید بر این که استفاده از خدمات همدان‌گردی شهرداری همدان رایگان است، اظهار کرد: مسیر رفت این اتوبوس‌ها از ایستگاه‌های میدان آرامگاه بوعلی، بلوارهای خواجه رشید و کاشانی، میدان امامزاده عبدالله، گنبد علویان، تپه هگمتانه، آرامگاه باباطاهر، یادمان عین‌القضات همدانی، میدان فلسطین، چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، میدان قائم (باغ‌موزه دفاع مقدس) و گنج‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مسیر برگشت این اتوبوس‌ها از ایستگاه‌های گنج‌نامه، میدان قائم، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، میدان بعثت، میدان جهاد، بلوار طالقانی، میدان شیر سنگی، فلکه فردوسی و آرامگاه بوعلی‌سینا انجام می‌شود.

کد خبر 564370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.