۱۹ میلیون تردد جاده‌ای نوروزی در استان اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که با همدلی تمام دستگاه‌ها شاهد امنیت مطلوبی در سطح استان هستیم، گفت: تاکنون حدود ۱۹ میلیون تردد در ایام نوروز در استان ثبت و دو میلیون نفر جمعیت به استان وارد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری امروز _دوشنبه، هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ در بازدید فرماندهی نیروی انتظامی کشور از پلیس راه اصفهان-شیراز، اظهار کرد: اجرای طرح نوروزی یکی از تأکیدات فرماندهی نیروی انتظامی کشور بود تا تمام نیروی انتظامی بسیج شده و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان این‌که استانداری اصفهان با نیروی انتظامی همکاری خوبی داشته است و همدلی خوبی بین تمام دستگاه‌های خدماتی استان شکل گرفت، افزود: ۲۰۰ دستگاه خودرو برای افزایش توان گشت‌های پلیس به نیروی انتظامی استان اضافه شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفندماه سال گذشته ۱۰۵ واحد به پلیس راه اضافه شد و تیم‌های پلیس در جاده‌ها مستقر شدند تا امنیت جاده‌ها حفظ و جرایم کنترل شود و از جرایم مجرمان در حال حرکت نیز جلوگیری به‌عمل آید.

وی با بیان این‌که با همدلی تمام دستگاه‌ها شاهد امنیت مطلوبی در سطح استان هستیم، خاطرنشان کرد: تلفات تصادفات درون‌شهری در استان بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است و مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات برون‌شهری و درون‌شهری نسبت به سال گذشته رشدی نداشته است.

سردار میرحیدری تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۹ میلیون تردد در ایام نوروز در استان ثبت و دو میلیون جمعیت به استان وارد شده است.

کد خبر 564351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.