بابک ریحانی شهردار املش شد

رئیس شورای اسلامی شهر املش از انتخاب «بابک ریحانی» به عنوان شهردار این شهر خبر داد.

محمد ذکری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه شورای اسلامی شهر املش با موضوع انتخاب شهردار برگزار و با سه رأی موافق اعضای شورا، «بابک ریحانی» به عنوان شهردار املش انتخاب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بابک ریحانی در سال ۱۳۹۴، نیز به عنوان شهردار املش انتخاب شده بود و به مدت ۲۲ ماه تصدی شهرداری را بر عهده داشت و بسیاری از شهروندان نیز در تماس تلفنی با اعضای شورای اسلامی شهر اصرار کردند که به دلیل بومی بودن و داشتن تجربه، وی را به عنوان شهردار املش انتخاب کنند، اعضای شورا به نظر همه شهروندان احترام گذاشتند و همسو با مردم، بابک ریحانی را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر املش تصریح کرد: اجرای پروژه کمربندی املش سال‌ها متوقف شده و اقدام خاصی از سوی پیمانکار بر روی آن انجام نشده است که در سال جاری اتمام این پروژه و بازنگری و بررسی و اتمام طرح جامع و تفصیلی شهر در برنامه و دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر قرار دارد.

ذکری با بیان اینکه بودجه سال گذشته شهرداری املش ۲۴۰ میلیارد ریال بود که محقق شده است، افزود: بودجه سال جاری شهرداری املش با رقم ۳۰۰ میلیارد ریال توسط اعضای شورای اسلامی شهر مصوب شده است که ۶۰ درصد آن به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد نیز به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد.

به گزارش ایمنا، پیش از این افشین گلباغی در تاریخ ۱۴ شهریور با سه رأی و ناصر رنجبر در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ با چهار رأی اعضای شورا، به عنوان شهردار املش انتخاب شده بودند که توسط استانداری گیلان تأیید نشدند.

شهرستان املش با بیش از ۴۴ هزار نفر جمعیت با دو بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 564266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.