شلوغی اطراف سی‌وسه پل در هفته اول فروردین‌ماه

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در هفته اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱ علی‌رغم در نظر گرفتن پارکینگ‌های بخش خصوصی و شهرداری و تعدادی از مدرسه‌هایی که برای اسکان مسافران نبود، مکان‌هایی همچون اطراف سی‌وسه پل پر تردد بود و مسافران تا حدودی برای پارک خودرو با مشکل مواجه بودند.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، کمیته "حمل‌ونقل و ترافیک" است که هدف از تشکیل آن، تسهیل در عبور و مرور و ارائه امکانات نهادهای وابسته به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری همچون اتوبوسرانی و تاکسیرانی است.

وی با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده توسط کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز برای رفاه حال مسافران و کاهش تردد در هسته مرکزی شهر است، ادامه داد: به دلیل اینکه در گذشته کمپ گردشگری مجموعه باغ‌غدیر، محل اسکان روباز مسافران بود، اما در حال حاضر که کمپ گردشگری به مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک منتقل شده است، تسهیلات ستاد خدمات سفر و این کمیته می‌توانند راحت‌تر به مسافران خدمت‌رسانی کنند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باغ فدک در حاشیه شهر قرار دارد و اتوبوس‌ها به راحتی می‌توانند در آن تردد داشته باشند، اتوبوس گردشگری برای جابه‌جایی مسافران نوروزی از باغ فدک تا ایستگاه متروی کاوه در نظر گرفته شد تا مسافران نوروزی به خط یک مترو و هسته مرکزی شهر دسترسی داشته باشند.

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی لازم درباره خط اتوبوس گردشگری اصفهان به مسافران نوروزی انجام شده است، همچنین مسافرانی که از سمت خیابان کاوه وارد اصفهان شوند می‌توانند از پایانه شکوه مانند یک پارک‌سوار استفاده کنند با خط یک مترو به هسته مرکزی شهر دسترسی داشته باشند.

آقایی با بیان اینکه مسافرانی که از سمت جنوب وارد اصفهان می‌شوند نیز می‌توانند خودروی خود را در پارکینگ پایانه صفه پارک کنند و از خط یک مترو برای تردد در مرکز شهر استفاده کنند، گفت: تعدادی اتوبوس نیز برای دسترسی مسافران حاضر در پایانه صفه به مجموعه گردشگری صفه، منارجنبان و ناژوان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در هفته اول فروردین‌ماه علی‌رغم در نظر گرفتن پارکینگ‌های بخش خصوصی و شهرداری و تعدادی از مدرسه‌هایی که برای اسکان مسافران نبود، مکان‌هایی همچون اطراف سی‌وسه پل پر تردد بود و مسافران تا حدودی برای پارک خودرو با مشکل مواجه بودند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: ساعات شلوغی شهر اصفهان از ۱۰:۳۰ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا حدود ساعت ۲۲ و اوج ترافیک ساعت ۲۰:۳۰ است، البته مسیرهای حاشیه رودخانه تا ساعت یک بامداد همچنان ترافیک وجود دارد.

کد خبر 564106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.