برای اسکان مسافران مشکلی نداشتیم/ زنده‌رود کریمانه میزبان گردشگران نوروزی

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با ابراز خرسندی از بازگشایی زاینده‌رود و میزبانی کریمانه آن از مسافران نوروزی در این شهر، گفت: تاکنون برای اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان مشکلی نداشته‌ایم.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در پنجمین شب از سال ۱۴۰۱ و نهمین شب از آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تمام مسافران و گردشگران نوروزی شهر اصفهان در مراکز اقامتی مشخص شده، اسکان یافتند و شب گذشته نیز هیچ گونه مشکلی برای اقامت و اسکان مسافران در اصفهان نداشتیم.

وی افزود: بر اساس اولویت‌های در نظر گرفته شده ستاد خدمات سفر شهر اصفهان و کمیته اسکان، شامگاه پنجم فروردین‌ماه نیز تمام اولویت‌ها مورد بهره‌برداری مسافران و گردشگران قرار گرفت و بیش از ۹۰ درصد ظرفیت‌های بخش خصوصی، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها همچنین خوابگاه‌های دانشجویی استفاده شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: با توجه به این که آموزش‌وپرورش نیز در روزهای اخیر به ظرفیت مدارس برای اسکان مسافران اضافه کرد، این مکان‌ها مورد استقبال مسافران قرار گرفت و شامگاه پنجم فروردین‌ماه بیش از ۹۰ درصد ظرفیت آن تکمیل شد.

وی تصریح کرد: خانه‌های استیجاری نیز به عنوان یکی از اولویت‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در چرخه استفاده مسافران قرار گرفت و به‌صورت ۲۴ ساعته توسط واحدهای صنفی مجاز تحت نظر اتحادیه مشاوران املاک به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کرد.

شفیعی با بیان این‌که همچون شب‌های گذشته باغ فدک به عنوان تنها محل اقامت موقت روباز و به‌صورت چادرخواب مورد استقبال مسافران قرار گرفت و شامگاه پنجم فروردین‌ماه، شب بدون حادثه‌ای را پشت سر گذاشت، گفت: ورزشگاه‌های سرپوشیده سطح مناطق پانزده‌گانه شهرداری به صورت آماده‌باش بودند و با توجه به نیاز، درهای تعدادی از ورزشگاه‌های اصفهان به روی مسافران نوروزی باز شد تا بتوانند اقامتی ایمن و مطمئن در محل‌های مسقف با شرایط گرمایشی مناسب داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها اطلاع یابند.

کد خبر 563922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.