آماده‌سازی‌ اردوی تیم‌ملی والیبال جوانان دختر برای حضور در کاپ ایتالیا و قهرمانی آسیا

تیم‌ملی والیبال جوانان دختر ایران به‌منظور شرکت در مسابقات جام کورناکیای ایتالیا و سپس قهرمانی آسیا اردوی آماده‌سازی‌اش را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی والیبال جوانان دختر ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از سیزدهم تا بیستم تیرماه سال جاری در قزاقستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم در سال ۱۴۰۱ از صبح روز شنبه ششم فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا بیستم ادامه دارد. بر همین اساس پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم ملی جوانان، پانزده بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.

اسامی نفرات دعوت‌شده به اردو به شرح زیر است:

سارا بطا، محدثه جباری، غزاله بستان، ریحانه فاضلی، عسل نادی، زینب هاشمی، نازنین علیزاده، اسماً وطن‌خواه، زهرا رضایی، رؤیا فرخی، مبینا غفاریان، رکسانا جدی، زینب مدنی، هدیه نعمتی و مهدیه رحیمی

گفتنی است زهره حقی سرپرست، پدیده بلوری‌زاده سرمربی، آسیه پام و نیلوفر حجتی مربیان، مریم فانی مربی بدنساز، ستنا آصفی آنالیزور، نرگس عهدنو فیزیوتراپ و زهرا محمدی به عنوان ماساژور بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، حضور در جام کورناکیای ایتالیا که از بیست‌وهفتم تا بیست‌ونهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود، یکی دیگر از برنامه‌های آماده‌سازی این تیم قبل از حضور با برنامه و مقتدرانه در رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

کد خبر 563831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.