حمایت مدیریت شهری کرج از پایان‌نامه‌های دانشگاهی

شهردار کرج گفت: در راستای تحقق شعار سال، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی با در نظر گرفتن اولویت از حمایت مادی و معنوی مدیریت شهری برخوردار می‌شود.

مصطفی سعیدی‌سیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تهیه بخشنامه‌ای مطابق با اسناد فرادستی پیرامون تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌هایی همچون کارخانه نوآوری و صنایع خلاق و پارک علم و فناوری استان مورد تأکید مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید معافیت‌ها و مشوق‌های لازم با حمایت و نظر موافق شورای اسلامی شهر جهت توسعه اقتصادِ دانش‌بنیان و نهادینه‌شدن آن لحاظ شود، ادامه داد: شهرداری کرج در نظر دارد با در نظر گرفتن اولویت، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی را در راستای تحقق شعار سال مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهد.

شهردار کرج تصریح کرد: حوزه‌های مربوطه در شهرداری با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، در جهت تولید مقالات و محتوای علمی در جهت تبیین شعارِ ملی سال و راهکارهای اجرایی شدن آن در سطح محلی تلاش‌های عملی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی از سوی مناطق ده‌گانه شهرداری و سازمان شهرداری‌ها در راستای اعلام شعار سال انجام خواهد شد، ادامه داد: راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی و اقدامات رسانه‌ای نیز در این میان انجام خواهد شد.

سعیدی‌سیرایی خاطرنشان کرد: همچنین شعار سال در سربرگ‌ها و اوراق اداری نیز نقش می‌بندد تا به صورت روزانه یادآور تکلیفِ مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری در قبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

کد خبر 563807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.