برگزاری رویدادهای مختلف شهری با چاشنی فرهنگ و هنر

شهردار زرین شهر گفت: حرکت کارناوال شادی در ایام نوروز در قالب سلسله جشن‌های محله‌ای ادامه دارد تا با حضور در نقاط مختلف شهر از جمله پارک ساحلی و مراکز تفریحی شهر ضمن تبریک سال نو و ایجاد شادی و نشاط، شهروندان و گردشگران نوروزی را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق و ترغیب کنند.

حسین اسماعیلی احمدی در حاشیه بازدید از وضعیت اماکن گردشگری زرین شهر در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مدیریت شهری، ارتقای فرهنگ شهروندی، توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد نشاط و افزایش امید به زندگی برای شهروندان و احیای فرهنگ شهر و شهروندی است.

وی افزود: شهرداری زرین شهر برای ایجاد حس نشاط و سرزندگی در حوزه‌های مختلف سعی کرده تا در سال جدید شرایط مناسبی را برای شهروندان ایجاد و شادی را میهمان خانه شهروندان خطه طلایی ایران کند.

شهردار زرین شهر با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف شهری با چاشنی هنر و فرهنگ، گفت: همه امید مدیریت شهری این است که شهروندانی با نشاط داشته باشیم از این رو با فرا رسیدن ایام پایانی سال و همچنین قرار گرفتن در اعیاد فرخنده شعبان محور نخست فعالیت اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر برگزاری برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی و اجرای ویژه برنامه‌های نوروزی شهرداری زرین شهر تعیین شد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی در اجرای کارناوال شادی، تصریح کرد: کارناوال شادی با محوریت حاجی فیروز به شکل سیار در معابر سطح شهر به حرکت درآمد تا علاوه بر استقبال از بهار، نشاط اجتماعی و حس و حال سال نو با آغاز قرن جدید را متفاوت از سال‌های قبل در شهر رقم بزنیم.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تعاملات چهره‌به‌چهره را به حد چشمگیری کاهش داد، ادامه داد: خادمان شهروندان در شهرداری زرین شهر تلاش کردند تا حرکت کارناوال شادی در ایام نوروز در قالب سلسله جشن‌های محله‌ای ادامه یابد تا با حضور در نقاط مختلف شهر از جمله پارک ساحلی و مراکز تفریحی شهر ضمن تبریک سال نو و ایجاد شادی و نشاط، شهروندان و گردشگران نوروزی را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق و ترغیب کنند.

وی اضافه کرد: هدف ما از برگزاری برنامه‌های هنری صرفاً سرگرمی نیست بلکه در کنار نشاط و امید پرداختن به حوزه دانایی در دستور کار مدیریت شهری زرین شهر قرار دارد و برای دستیابی به این هدف از تمام امکاناتمان در استفاده خواهیم کرد.

شهردار زرین شهر گفت: یکی دیگر از محورهای برنامه‌های شهرداری زرین شهر در ایام نوروز به حوزه کالبدی اختصاص یافت و نصب المان‌های نوروزی و گلکاری در سراسر شهر اجرا شد تا حال و هوای نوروز در شهر حس شود.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا گردشگری در خطه طلایی ایران از رونق افتاده بود، خاطرنشان کرد: با اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا در خصوص برداشته شدن محدودیت‌های سفر در نوروز ۱۴۰۱ شهرداری زرین شهر با اتخاذ تمهیدات لازم به گونه‌ای عمل کرد تا بستر حضور گردشگران و مسافران نوروزی در شهر فراهم باشد.

اسماعیلی احمدی متذکر شد: مدیریت شهری زرین شهر همچون سنوات گذشته در ایام نوروز تعطیل نبوده و آماده خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران و مسافران نوروزی است.

کد خبر 563669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.