مراجعه بیش از ۳۰هزار خودرو به مراکز معاینه فنی کشور طی ۲روز گذشته

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از مراجعه بیش از ۳۰هزار خودروی سبک به مراکز معاینه فنی کشور در روزهای بیست‌ونهم اسفند و یکم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایمنا، «عبداله متولی» در تشریح روند مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی به ویژه در ایام تعطیلات و پیش از سفرهای نوروزی اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ مرکز معاینه فنی خودروی سبک و آزمایشگاه هیدرواستاتیک در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: مراکز معاینه فنی سبک در کلان‌شهرهای اهواز، شیراز، تبریز و کرج در ایام نوروز فعال بوده و مراکز کلان‌شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و کرمانشاه غیر از روز سیزدهم فروردین در سایر ایام نوروز فعال هستند و ساعت کاری مراکز در این کلان‌شهرها، عموماً ساعت ۸ الی ۱۴ خواهد بود.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور ادامه داد: در روزهای بیست‌ونهم اسفند و یکم فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی کشور مراجعه کرده‌اند.

وی تاکید کرد: طبق اعلام کارگروه‌های استانی معاینه فنی، در کلیه استان‌های کشور مراکز معاینه فنی به صورت برنامه‌ریزی شده آماده ارائه خدمات به مسافران و شهروندان هستند؛ برنامه کاری این مراکز جهت رفاه حال هموطنان در پرتال رسمی شهرداری‌های هر شهر درج شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 563281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.