در میدان امام علی(ع) به «۱۰قرن» پیش سفر کنید!

«۱۰ قرن» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که با محوریت بازسازی اصفهان قدیم با رویکرد نوروزی از چهارم تا هشتم فروردین‌ماه در میدان امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، ویژه‌برنامه‌های متعددی را به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۱ در نقاط مختلف شهر اصفهان آغاز کرده که یکی از آن‌ها برنامه «۱۰ قرن» است. این برنامه قصد دارد شما را به ۱۰ قرن قبل ببرد و با بازسازی اصفهان قدیم، آداب و رسوم اصفهانی‌ها در ایام نوروز را مقابل نگاهتان به نمایش بگذارد.

جالب است بدانید که مکان برگزاری این برنامه یعنی میدان امام علی (ع) که با نام قدیمی و تاریخی خود یعنی «میدان عتیق» نیز شناخته می‌شود، بخش مهمی از تاریخ کهن شهر اصفهان را در دلش جای داده و گویای تاریخ و تمدن عظیمی است که از گذشته شهر اصفهان به یادگار مانده است.

برای حضور در برنامه «۱۰ قرن» می‌توانید از دوم تا یازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور در میدان امام علی (ع) در این برنامه شرکت کنید؛ برای رسیدن به این مکان نیز می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند خط یک مترو و یا خطوط شماره ۴۷ و ۷۹ اتوبوسرانی استفاده کنید.

کد خبر 563067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.