دولت سیزدهم کشور را معطل مذاکرات نکرده است

دبیر کل حزب رویش نیروهای انقلاب اسلامی گفت: واردات و تولید واکسن، گره نخوردن اقتصاد کشور به مذاکرات، تغییر رویکرد فرهنگی در کشور از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد دولت سیزدهم طی شش ماه گذشته اظهار کرد: شش ماه، زمان مناسبی برای ارزیابی و نقد عملکرد دولت نیست؛ دولت سیزدهم تاکنون در زمینه‌های مختلف، اقدامات مناسبی انجام داده؛ اما در برخی از بخش‌ها موفقیت چشمگیری نداشته است.

وی ادامه داد: طی ماه‌های ابتدایی تشکیل دولت سیزدهم، در بحث مقابله با کرونا، واردات و تولیدات واکسن به خوبی عمل شد؛ همچنین دولتمردان در سفرهای استانی به صورت میدانی مطالبات مردم را شنیدند که به نظر می‌رسد در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

دبیر کل حزب رویش نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: اینکه اقتصاد داخلی به مذاکرات گره نخورده و کشور معطل مذاکرات نمانده، از اقدامات و عملکردهای خوب دولت است؛ اما از دولت انتظار می‌رفت که بحث مهار تورم و کنترل قیمت‌ها که برخی به دلیل بی‌نظمی‌های گذشته به وجود آمده است را سامان ببخشد.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد تیم اقتصادی دولت، تاکنون نتوانسته به صورت منسجم عمل کند و نسبت به انتظارات مردم در کنترل تورم، پاسخگو باشد که باید نسبت به این موضوع، توجه و اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد.

یزدیان گفت: در مباحث فرهنگی، تغییر رویکردها در دولت محسوس بوده و اکنون بیشتر نگاه‌ها به مردم است؛ همچنین نقطه‌نظرات نخبگان جامعه بیشتر در کشور اجرایی می‌شود که از نقاط قوت دولت است؛ اما اینکه برخی لجام‌گسیختگی‌ها را هنوز شاهد هستیم، یعنی باید بیشتر اهداف را دنبال کنیم و تدابیر لازم را بیندیشیم.

وی گفت: به نظر می‌رسد در برخی از زمینه‌ها، آرامش نسبی در اذهان عمومی شکل گرفته است؛ به ویژه اینکه مردم دیگر نگران حوزه سیاست خارجی و اتفاقات در این راستا نیستند.

دبیر کل حزب رویش نیروهای انقلاب اسلامی افزود: قسمت عمده جامعه، بحث‌های اقتصادی را حائز اهمیت می‌دانند، اما چون در این زمینه‌ها اتفاقات خاصی رخ نداده و اطلاع‌رسانی هم به خوبی انجام نشده است، آرامش فکری نیز به صورت کامل محقق نشده و نگاه مثبتی نسبت به دولت شکل نگرفته است.

کد خبر 562860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.